Este vorba de proiectul strategic denumit Cardul Profesional European 2 prin care se va crea o bază de date comună a tuturor celor 42 de agenţii judeţene, astfel încât accesul angajaţilor la aceste informaţii va fi mult mai rapid.
„Este o aplicaţie informatică implementată la nivel naţional care va înlocui vechile sisteme. Acest program informatic inovativ va acoperi toată aria de activitate a AJOFM Hunedoara. În prezent, sistemul informatic eCard2 este utilizat în paralel cu vechiul sistem. Programul va gestiona toate informaţiile din baza de date a agenţiei, tot ce înseamnă dosare de şomaj sau locuri de muncă disponibile. Datorită acestui program, atât timpul în care angajaţii agenţiei vor soluţiona o cerere sau vor căuta o informaţie va scădea, în consecinţă şi răspunsul pentru beneficiarii serviciilor noastre va fi mai rapid”, a explicat Nicolae Fara (foto), directorul AJOFM Hunedoara.
Totodată, prin acest sistem se realizează o interoperabilitate complexă cu alte baze de date ale administraţiei publice, se arată în comunicatul transmis de ANOFM. Proiectul strategic Cardul Profesional European 2 – instrument inovativ de modernizare şi eficientizare a activităţii SPO” este derulat de ANOFM în parteneriat cu SC Soft Business Union SRL şi este cofinanţat de FSE prin POS „Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”. (N.Bumbac)
Dan Bobouțanu și-a depus ieri candidatura pentru un nou mandat de primar al municipiului Hunedoara.…
Vorbesc cârcotașii că o duduie de la o primărie continuă să facă afaceri pe banii…
View Comments
Domnule director al AJOFM Hunedoara, de ce nu ați ales un parteneriat cu firmele de familie ale consilierului Bercea Valentin? Poate vă arată cum se fabrică banii, prin a vă oferi consultați în materie de inginerii financiare.