Maximilian Gânju
Între o lună şi trei luni de zile ar putea rămâne închisă circulaţia feroviară între Petroşani şi Pui, din cauza marfarului care a deraiat la Merişor. Cel mai optimist termen la care ar putea fi reluată circulaţia pe un fir ar fi o lună de zile.
Operaţiunile de recuperare a vagoanelor prăbuşite de pe viaduct sunt extrem de complexe şi se derulează cu atenţie sporită. Surse din rândul specialiştilor care intervin la locul accidentului feroviar, după ce au analizat situaţia, cred că refacerea infrastructurii avariate şi redeschiderea circulaţiei feroviare ar putea să se facă în decurs de trei luni de zile. Dacă apar complicaţii, circulaţia ar putea rămâne închisă şi trei luni sau mai mult. ”Va trebui făcută o expertiză inclusiv la terasament, dar şi la pod. Încă analizăm cum să recuperăm locomotiva, iar în cazul ei, operaţiunile se anunţă extrem de dificile. Apoi va dura şi până se fac reparaţiile la linii, şi cel mai optimist termen ar fi o lună de zile. Dacă avem noroc şi totul merge conform planului, peste o lună de zile ar putea trece primul tren prin zonă”, spun surse din cadrul CFR. Conform CFR Călători, în perioada 11-19 aprilie, trenurile vor circula după un anumit program, iar circulaţia feroviară este închisă în zona staţiilor Băniţa – Merişor. Totodată, trenurile InterRegio de lung parcurs circulă pe o rută alternativă prin Filiaşi – Orşova – Caransebeş. În urma accidentului feroviar de sâmbătă, de la Merişor-Băniţa, mecanicul şi ajutorul de mecanic şi-au pierdut viaţa pe loc.
Magdalena Șerban Propunerea adresată de reprezentanţii Bibliotecii Judeţene “Ovid Densusianu” Hunedoara Deva pentru lecturare în…
Spun gurile rele din sudul județului nostru cum că un individ uns cu toate alifiile,…
Geanina Marin Diu, profesor la Grădinița PP3 din Petroșani Pentru organizarea unui spectacol caritabil în…
Marius Ș., din municipiul Lupeni Pentru că a fost condamnat la închisoare după ce a…
Ea a invocat faptul că este o victimă a partenerului, că este abuzată fizic și…
Biblioteca Județeană „Ovid Densusianu” Hunedoara – Deva, cu sprijinul Consiliului Județean Hunedoara, a organizat un…
View Comments
Infrastructura CFR a ramas la nivelul anilor 50, Bumbesti - Livezeni - Simeria.
Va inchipuiti ce ar fi fost daca accidentul se intampla unui personal ?!?
Aici s-a ajuns si din cauza neimplicarii statului, a marilor carmaci de la transporturi, Basescu si Berceanu. A privetizarii transportului de marfa cu Berceanu si Mitrea.
De ce nu se fac investigatii la GEFER, etc?
De ce presa doarme ?
Unde o fi Tolontan ? Are apetit doar la fufuzele (Ridzi si Udrea) ??
Vai de familiile celor morti
De ce vă doare doar de călători ?
Informație despre cărbunele ce trebuie transportat la termocentrala Mintia, niciun cuvînt !
Stocul de cărbune existent nu asigură funcționarea mai mult de o săptămînă, poate două, dar după cele două săptămîni ?
Aprofundați și informați corect din mai multe surse.
Lăsați-l pe directorul de la Petroșani al CEH, adevărul este la Mintia.