Categories: Actualitate

Proiect de modernizare a serviciilor oferite de AJOFM

În perioada 1 martie 2012 – 28 februarie 2015, AJOFM Hunedoara, în parteneriat cu AJOFM Alba şi Asociaţia non-profit L&C Consulting Hunedoara implementează proiectul ,,Acces direct în SPO (Servicii Publice de Ocupare)-ADSPO”. Ieri, la Geoagiu-Băi, s-au dezbătut, în cadrul unei conferinţe de presă, principalele coordonate ale programului european şi beneficiile generate de acesta.

Proiectul va asigura o alternativă la sistemul clasic de accesare a serviciilor oferite de AJOFM (informare, consiliere, mediere şi ocupare a forţei de muncă). Valoarea totală a acestuia este de 22.508.890 lei, din care 21.340.000 lei reprezintă suma eligibilă, proiectul fiind axat pe două componente de bază. ,,În primul rând, accesul persoanelor ce au nevoie de un loc de muncă devine mult mai dinamic, iar în al doilea rând, este vorba de arhivarea tonelor de hârtie pe care le avem şi care trebuie păstrate conform legislaţiei”, a spus Iulia Cârcei, secretar general al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă. Potrivit acesteia, în funcţie de rezultatele proiectului, se vizează implementarea lui şi pentru restul agenţiilor judeţene. „Fiecare persoană care se află în căutarea unui loc de muncă, în momentul în care se înregistrează la agenţia locală sau la punctele de lucru din teritoriu, primeşte o declaraţie de utilizare a acestei platforme, fiind folosite date personale. Apoi, se importă din sistemul informatic al agenţiei naţionale, datele respective şi i se oferă persoanei în cauză un user (identitate) şi parolă, astfel încât să poată participa în mod direct, pe această platformă, împreună cu angajatorii. Şi angajatorii au posibilitatea de a-şi selecta persoana de care au nevoie pentru angajare, putând fi emise repartiţii directe, însă toate aceste lucruri se vor demara sub tutela unui consilier virtual. De asemenea, toate operaţiunile de pe platformă vor fi trecute în registre electronice. Scurtăm astfel drumurile oamenilor, munca funcţionarului public care se poate ocupa mai bine de servicii deja personalizate şi bineînţeles, oportunitatea de ocupare va creşte”, a precizat Vasile Iorgovan Velichi, directorul AJOFM Hunedoara. (M. Şerban)

AddThis Website Tools
MesagerulHunedorean

Recent Posts

Bulina albăBulina albă

Bulina albă

Costel Avram, administratorul public al județului Pentru că a câștigat o luptă importantă, cea împotriva…

2 zile ago
Gura lumiiGura lumii

Gura lumii

Vorbesc gurile rele că acum, cu toată reorganizarea asta a sistemului bugetar, un angajat de…

2 zile ago
Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anuleazăReorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

După reorganizarea Romsilva vor rămâne 12 direcții din totalul de 41 și va fi efectuată…

2 zile ago

Tineri cercetaţi pentru furt de combustibil; ar fi înţepat rezervoarelor autoturismelor

Trei tineri sunt bănuiţi că ar fi înţepat rezervoarele unor autoturisme parcate în municipiul Vulcan…

2 zile ago

Cabinetul unui avocat din Petroșani, ținta unui spărgător

Hoțul a spart cabinetul avocatului de două ori în decurs de două săptămâni, iar de…

2 zile ago

O rețea de români care fura din bancomate a fost spartă

O amplă oprerațiune a polițiștilor români și britanici a dus la destructurarea unei rețele de…

2 zile ago