Sport

Motivul pentru care Nike a rămas alături de Simona Halep după scandalul de dopaj: „Gândiți-vă că au fugit de Maria Sharapova! Au mai multe informații”

Au trecut două luni de când Simona Halep (foto dreapta) (31 de ani) a fost sus­pendată provizoriu pentru dopaj, iar constănțeanca și-a păstrat cel mai important contract de sponsorizare, cu gigantul producător de echipa­ment sportiv Nike. George Cosac (54 de ani), președintele interimar al Federației Române de Tenis (FRT), a explicat motivul, anunță ProSport.

 

Fără decizie definitivă

Cu toate că exista riscul ca Nike să ii suspende contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echi­pament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova (foto stânga) (35 de ani), acest lucru nu s-a întâmplat până acum. Au trecut două luni de la anunțul Agenției Internaționale de Integritate a Tenisului (ITIA), care a acuzat-o ofi­cial de dopaj pe Simona, însă sportiva noastră nu a pierdut nici un sponsor. Bineînțeles că posibilitatea rezilierii contractelor pe care le are Halep nu a dispărut, ținând cont că încă nu există o decizie definitivă în acest caz.

 

A negociat la sânge

George Cosac, președintele in­te­rimar al FRT, susține că Nike a rămas alături de Simona Halep, deoarece re­prezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei: „Uitați-vă că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost des­coperită cu substanțe in­ter­zise… Toa­te marile companii au fu­git atunci de respectivul sportiv. Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de par­teneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt con­trac­telor lor de parteneriat cu „Masha”. Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care ru­soaica a ispășit cele 15 luni de sus­pen­dare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut în­tot­deauna o poziție clară, ea și-a pre­zen­tat scuzele pentru greșeala sa și a fă­cut apel la sus­pen­darea sa”, a transmis Nike după re­luarea contractului cu Sharapova.Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona mai are contracte de pu­blicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.

Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

De ce ai alege o drujbă electrică?

Într-o lume în care tehnologia avansează rapid, instrumentele electrice devin din ce în ce mai…

12 ore ago

Biblioteca Județeană recomandă cartea acestei săptămâni

Magdalena Șerban Propunerea adresată de reprezentanţii Bibliotecii Judeţene “Ovid Densusianu” Hunedoara Deva pentru lecturare în…

17 ore ago