Ofertele false, politicile manageriale neinspirate şi trucurile balcanice practicate de un lanţ de magazine care se dă prieten cu românii şi criticate de mai multe ori până acum la această rubrică au fost puse, până acum, pe seama erorilor involuntare, a incompetenţei angajaţilor ori a întâmplării. Acum însă, noile păţanii ale clienţilor ne determină să considerăm că unele dintre matrapazlâcuri sunt făcute cu rea-credinţă, tocmai pentru a păcăli cumpărătorii. Concret, mai mulţi clienţi care au urmărit ofertele din această săptămână au constatat că la un produs tradiţional spaniol care se afla la promoţie, cei de la hypermarket au aplicat o strategie mârşavă. Astfel, pe raftul care avea preţul colorat pentru reducere era expus un model al acelui produs, dar ambalat la un gramaj diferit faţă de cel de la reducere şi evident cu un alt preţ care nu era la reducere, iar produsele ambalate cu gramajul corespunzător reducerii erau ascunse intenţionat undeva în spatele rafturilor. Astfel, mulţi clienţi care au avut impresia că vor beneficia de reducere s-au păcălit, deoarece nu au observat această manevră murdară.
Am trăit s-o vedem și pe asta! Cârcotașii din regiunea cu lămpașe a județului nostru…
Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului Pentru că a răspuns solicitărilor unităților de…
Florin M. din Petrila Pentru că a fost trimis în judecată pentru violarea unei minore…
Conform datelor furnizate pentru „Adevărul” de către Ministerul Muncii, în România erau, marți, 23 aprilie,…
Un bărbat din municipiul Deva a scăpat de răspunderea penală, dar și de plata unor…
Hunedoreanca a crezut că și-a găsit iubirea deși era căsătorită. La fel și cel cu…
View Comments
Bre, Mesagerule! Prea des scrieti despre ei. Mie asta imi miroase a santaj, stiu ca se practica.