Multe dintre marile companii sunt construite după modelul unor rechini feroce. Este deja clasic exemplul acelei companii aviatice care a înregistrat economii şi, deci, beneficii de milioane de dolari doar prin reducere cu doar două măsline (nesemnificativ pentru clienţi) a meniurilor oferite pasagerilor. Pe aceeaşi reţetă câştigă şi băncile, care comisionează orice respiră în conturile clienţilor. Se pare că modelul „ferocităţii” faţă de clienţi a fost preluat şi de un lanţ de hypermarketuri care se pretinde a fi mare prieten cu românii. Ca dovadă, angajaţii magazinelor în cauză au fost atât de bine „dresaţi” încât au ajuns să aplice chiar şi cele mai parşive politici, deşi în mod normal ei nu câştigă nimic din aplicarea acestora. Un exemplu recent în acest sens ni l-au semnalat mai mulţi clienţi care au remarcat că la aşezarea produselor la rafturi, în faţă este scoasă marfa cu mici defecte sau în pericol să expire, iar mai la dos este lăsată marfa aflată în bune condiţii. Cel mai vizibil este în cazul sticlelor de oţet, deoarece cele puse în prima-poziţie au depuneri, iar cele din spate sunt curate şi limpezi.
Vorbesc gurile rele că un personaj din zonă a fost nevoit să împrumute niște bani…
Florin Maxim, antrenorul Corvinul Hunedoara Pentru că jucătorii lui sunt pe primul loc în campionat,…
V.I., din municipiul Brad Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de lovire…
O investiție foarte bine executată și recepționată cu 6 luni mai devreme decât termenul din…
Procurorii au cerut pentru victime emiterea de urgență a unui ordin de protecție în urma…
Poliția municipiului Hunedoara a fost sesizată prin SNUAU 112, în data de 14 decembrie a.c.,…