Multe dintre marile companii sunt construite după modelul unor rechini feroce. Este deja clasic exemplul acelei companii aviatice care a înregistrat economii şi, deci, beneficii de milioane de dolari doar prin reducere cu doar două măsline (nesemnificativ pentru clienţi) a meniurilor oferite pasagerilor. Pe aceeaşi reţetă câştigă şi băncile, care comisionează orice respiră în conturile clienţilor. Se pare că modelul „ferocităţii” faţă de clienţi a fost preluat şi de un lanţ de hypermarketuri care se pretinde a fi mare prieten cu românii. Ca dovadă, angajaţii magazinelor în cauză au fost atât de bine „dresaţi” încât au ajuns să aplice chiar şi cele mai parşive politici, deşi în mod normal ei nu câştigă nimic din aplicarea acestora. Un exemplu recent în acest sens ni l-au semnalat mai mulţi clienţi care au remarcat că la aşezarea produselor la rafturi, în faţă este scoasă marfa cu mici defecte sau în pericol să expire, iar mai la dos este lăsată marfa aflată în bune condiţii. Cel mai vizibil este în cazul sticlelor de oţet, deoarece cele puse în prima-poziţie au depuneri, iar cele din spate sunt curate şi limpezi.
Consiliul Județean Hunedoara a investit masiv în sistemul de sănătate și în acest an. Președintele…
Pădure fără uscături nu există zice o vorbă şi descrie perfect situaţia dintr-o instituţie din…
În urmă cu câteva zile a avut loc ultima ședință ordinară a Consiliului Județean Hunedoara…
Raluca Camgea, bibliotecar la Școala Gimnazială Nr. 6 din Petrila Pentru câștigarea Bursei Naționale a…
Ionică B., din Vulcan Pentru că a fost trimis în judecată pentru nerespectarea ordinelor de…
Individul a încercat să trimită în țară un colet în care se afla cocaină. A…