Categories: Gura lumii

Gura lumii 27.08.2013

Sloganul clasic al muşchetarilor francezi „toţi pentru unul, unul pentru toţi”, care ar trebui să „guverneze” activitatea internă a oricărui grup sportiv nu mai este de actualitate la multe dintre cluburile din judeţ. Situaţia financiară precară, plata cu întârziere sau neplata salariilor şi celelalte neajunsuri provocate de criza financiară au născut bisericuţe şi au provocat conflicte şi dezbinare la multe echipe.Un caz de manifestare a acestui fenomen, „arde mocnit” şi ameninţă să dea în clocot cu un nou scandal la o grupare din sudul judeţului. Cică, după ce au tras sforile şi au efectuat o epurare a lotului de jucători, pentru a scăpa de presupusele „elemente negative”, doi oficialii ai grupării manevrează din nou „murdar” şi cu noii jucători. Ca dovadă,  nici unul dintre noii componenţi ai echipei care au pus umărul la realizarea unui „pachet de performanţe” pentru care li s-a promis o recompensă nu şi-au încasat încă banii promişi, în vreme ce oficialii şi „aleşii lor” sunt cu plăţile la zi. Informaţia a răsuflat în vestiar, iar acum vechii şi noii jucători se uită cam chiorâş unii la alţii, astfel că există riscul ca lucrurile să se inflameze, dacă nu se vor regla toate plăţile de către club în cât mai scurt timp posibil.

Marcajele şi semnele rutiere prost gândite şi amplasate toacă zilnic nervii şoferilor români şi sunt de multe ori cauza unor accidente cumplite. Cum de regulă necazurile vin în valuri, un astfel de semn rutier prost plasat în oraşul cu castel şi-a amplificat puterea şi este pe punctul de a băga în recesiune sau chiar în faliment o afacere care rezistă pe piaţă prin seriozitate şi muncă cinstită de mai bine de 12 ani. Concret, un indicator de „oprirea interzisă” cu care a fost înlocuit precedentul semn rutier de „staţionare interzisă” alungă, de la o zi la alta, tot mai mulţi dintre  clienţii unei brutării cu aproape 30 de angajaţi şi care avea în medie 1.000 de clienţi pe zi. Din cauza imposibilităţii de staţionare a clienţilor care vin cu maşina în faţa respectivului loc, deţinătorul afacerii cu pricina s-a adresat autorităţilor locale prin intermediul mai multor adrese şi solicitări, însă acestea au fost ignorate. În disperare de cauză, omul şi-a făcut public „oful” şi pe Internet, sperând că aducerea la cunoştinţa cetăţenilor a acestei situaţii va sensibiliza autorităţile, care la ceas de campanie electorală au promis promovarea mediului de afaceri şi crearea de noi locuri de muncă. Din păcate, până acum rezultatele se lasă aşteptate, iar nepăsarea în cazul marcajelor şi indicatoarelor rutiere continuă să faulteze o afacere onestă.

MesagerulHunedorean

Share
Published by
MesagerulHunedorean