La o companie roşie de telefonie mobilă, clienţii sunt taxaţi şi pentru ce nu au vorbit, nu doar pentru ce au vorbit. De nenumărate ori, abonaţii la serviciile companiei se trezesc cu facturile umflate, cu costuri de cinci – şase ori mai mari decât cele care sunt în realitate. Şi, nu de preţurile umflate din facturi sunt deranjaţi clienţii, ci de faptul că sunt luaţi de proşti. Probabil, reprezantanţii companiei mizează pe faptul că oamenii nu sunt atenţi la cât şi unde au vorbit prin telefon şi că oricum vor scoate bani din buzunar atâţia cât li se va cere. Regulă care nu a fost valabilă în toate cazurile pentru că unii dintre clienţi s-au prins care-i mişcarea, iar furnizorii de servicii nu au avut altceva de făcut, decât să spună că a fost o greşeală.
Prof. Adriana Popa, de la Clubul Copiilor Valea Jiului Pentru că gimnastele pregătite de ea…
Marian B., din Vulcan Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de furt…
Curtea de Apel Alba Iulia a dispus schimbarea încadrării juridice pentru doi inculpați judecați în…
Primarul din Hunedoara, Dan Bobouțanu, i-a trecut pragul unei hunedorence care a împlinit frumoasa vârstă…
Magdalena Șerban E cumplit ca un bolnav de diabet, boală care în general nu vine…