Fructele exotice exercită o atracţie maximă asupra românilor care au fost văduviţi vreme îndelungată de astfel de produse. Speculând această slăbiciune, preţurile la unele sortimente de astfel de fructe sunt nesimţite. Astfel, dacă la banane şi portocale, unde concurenţa e maximă şi obligă la rulaj, nivelul preţurilor e decent, la mango de exemplu preţul este unul mult exagerat. Din cauza acestui preţ umflat şi a crizei din buzunarele românilor, acest produs trece prin reduceri succesive provocate de cât de tare se degradează produsul în raft. Se ajunge astfel ca în momentul în care fructul e aproape necomestibil să coste sub un leu, de 10-12 ori mai puţin decât preţul iniţial, şi nici aşa nimeni nu-l mai cumpără. În această situaţie, poate o abordare mai corectă şi mai avantajoasă chiar şi pentru comercianţi ar fi practicarea unui preţ corect cu 10-20 la sută adaos comercial.
Vorbesc gurile rele că un personaj trist din zona noastră i-a fentat pe unii de…
Florin Maxim, antrenorul Corvinului Hunedoara Pentru că echipa pe care o antrenează a ajuns în…
C.C., din Valea Jiului Pentru că a fost acuzat de distrugere, după ce bărbatul a…
Concursul “Citești și câștigi” a ajuns la a 10-a ediție. „Ai învins? Continuă! Ai pierdut?…
Președintele CJ Hunedoara cere prefectului să se implice pentru ca alegerile să fie corecte De…
Magdalena Șerban Comuna Balșa prinde aripi în materie de investiții, satul Ardeu urmând să fie…