Primarul Florin Oancea susţinea anul trecut că noua aplicaţie de sesizări este un instrument oficial de comunicare, iar primăria este obligată să răspundă în termenul maxim de 30 de zile. Sesizările formulate prin intermediul ei vor fi repartizate în scurt timp de la înregistrare departamentului din primărie unde pot fi rezolvate.
„Fiecare problemă primeşte o bulină roşie, iar după ce aceasta se rezolvă, bulina se va înverzi. Prin sondare, vom verifica dacă sunt soluţionate reclamaţiile devenilor. Aplicaţia conţine şi o hartă interactivă, cetăţenii pot vedea dacă acea problemă s-a rezolvat sau nu“, a declarat primarul Devei. Aplicaţia a costat circa 81.000 de lei.
Potrivit reprezentanţilor Primăriei municipiului Deva, în acest an, au fost înregistrate 974 de sesizări prin această aplicaţie, din care au fost rezolvate 826. (A.Năstase)
Consiliul Județean Hunedoara anunță punerea în funcțiune a sistemului de transport public ecologic din Valea…
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu…
Consiliul Județean Hunedoara a investit masiv în sistemul de sănătate și în acest an. Președintele…
Pădure fără uscături nu există zice o vorbă şi descrie perfect situaţia dintr-o instituţie din…
În urmă cu câteva zile a avut loc ultima ședință ordinară a Consiliului Județean Hunedoara…
View Comments
Degeaba exista daca nu se rezolva toate problemele. Am sesizat mai.multe probleme. Au spus ca le are in vizor , ca se vor rezolva, ca peste ceva timp....si nimic. Oare am ajuns sa ne mentim pe fata cu aceasta aplicatie, care a costat asa scump? de ce mintiti cetatenii?