Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)
Alpinistul Adrian Ahriţculesei, din Petroşani, a cucerit vârful Everest (8.848 m), potrivit unui anunţ făcut…
Fie că vorbim de ochelari de soare pentru bărbați sau femei, aceștia sunt mai mult…
Vorbesc gurile rele că un personaj din zonă a încercat să cumpere niște voturi de…
Șeful județului a vizitat, ieri, noua Unitate de Primiri Urgențe a Spitalului Județean de Urgență…
Florin Maxim, antrenor Corvinul Hunedoara Pentru că echipa pe care o conduce a reușit o…
Silviu R., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată, după ce a…
View Comments
Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
Si Nu raspundeti!
Unde e dialogul cu consumatorul?