Categories: Sport

Al cincilea as

Ciprian Marinuţ

Pilotul Mihai Cîmpeanu a demarat în forţă în sezonul 2011, fiind lider la grupa A a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, însă a încheiat competiţia doar pe locul cinci, din cauza problemelor tehnice ale bolidului Mitsubishi Tommi Makinen.

A punctat în 13 din 16 etape
Dublul campion naţional Mihai Cîmpeanu, singurul hunedorean participant la ediţia 2011 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, a pornit la drum cu planuri îndrăzneţe. Obiectivul declarat al brădeanului a fost câştigarea titlului de campion naţional la grupa A, categorie la care bolidul Mitsubishi Tommi Makinen părea să fie destul de competitiv. Pasionat, talentat şi experimentat, Cîmpeanu a demarat în trombă şi a fost lider după primele două etape, desfăşurate la Câmpulung Muscel. Cu o clasare pe primul loc în etapa inaugurală şi un loc doi în etapa secundă, Cîmpeanu avea 35 de puncte din 40 posibile. Etapele trei şi patru, desfăşurate la Straja (Alba) i-au adus brădeanului clasări pe locurile trei şi patru, astfel că a rămas lider la grupa A. Începând însă cu rundele cinci şi şase, desfăşurate pe traseul urban de la Sinaia, Cîmpeanu a început să piardă teren, din cauza problemelor tehnice. După un loc trei în etapa a cincea, Cîmpeanu a încheiat etapa a şasea abia pe locul şapte, pentru că maşina sa a suferit la capitolul setărilor electronice. Punctajul modest de la Sinaia a fost echivalent cu pierderea locului întâi în clasamentul general al grupei A. Din acest moment, problemele tehnice au venit în avalanşă. În runda următoare, a şaptea, la Reşiţa, Cîmpeanu a forţat pentru a redeveni lider şi s-a clasat pe locul trei, însă şi-a avariat maşina, din cauza unei ieşiri în decor. Runda a opta a însemnat o clasare abia pe locul şapte, deoarece Mihai Cîmpeanu a concurat cu o maşină împrumutată. Bolidul Mitsubishi Tommi Makinen nu a mai putut fi refăcut după accidentul de la Reşiţa, iar Mihai Cîmpeanu a alergat în ultimele curse ale sezonului cu un Mitshubishi Evo 8, pe care a montat motorul de la maşina avariată. În ciuda eforturilor pilotului, maşina a dezamăgit. Rezultatele din ultimele runde au fost modeste, iar Cîmpeanu a încheiat sezonul fără a se prezenta la ultimele trei etape şi a picat pe locul cinci. „Rezultatul e mulţumitor, având în vedere că am înfruntat maşini mult mai competitive şi mult mai scumpe. Am forţat prea mult uneori, iar ieşirea în decor de la Reşiţa m-a costat foarte multe puncte. La ultimele etape, nu m-am prezentat, pentru că eu doream titlul, nu o simplă clasare pe podium”, a spus Mihai Cîmpeanu.

Planuri mari pentru 2012
Ratarea obiectivului pe anul 2011 l-a ambiţionat şi mai mult pe pilotul brădean. Acesta e decis să-şi monteze un motor foarte puternic pe maşina actuală şi să urce mult în clasament. „Am comandat deja un motor de 500-600 de cai putere la o firmă din Bucureşti şi urmează să-l montez pe maşina de concurs. Am avut discuţii şi cu alţi sponsori şi sper să beneficiez de o susţinere financiară corespunzătoare în acest an, pentru a nu mai pierde puncte din cauza materialului de concurs necorespunzător. Voi concura la grupa H, una mai puternică, şi îmi doresc să fiu cât mai sus în clasamentul general”, a spus pilotul brădean.
Ediţia 2012 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă va demara în luna martie.
În sezonul 2011, pilotul a fost sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Autosenna Deva, Forestban Alpin Birtin, Lori Alba Alpin Brad, Festimani Comprest Deva, Herdan Exchange Deva, SC Casteco Invest Deva, Orhan Piese Auto Deva, SC Daniotest Orăştie, Autovim Parbrize Deva, DruPo, Axis Security şi Clubul Sportiv Quasar Deva, şi a avut ca partener media cotidianul Mesagerul Hunedorean.

MesagerulHunedorean

Recent Posts

Ca la grădiniță! Amintiri din copilărie: Liberalii și afișele lor prețioase

Campania electorală și-a deschis deja porțile spre scenă, iar primii artiști își fac apariția cu…

5 ore ago

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Spun gurile rele că un fost edil, care râv­nește iar la postul de conducător al…

5 ore ago

Bulina albă

Ovidiu Furdui, primarul comunei Crișcior Pentru că a câștigat titlul de vicecampion european, cu echipa…

5 ore ago

Bulina neagră

Constantin H., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată după ce și-a…

5 ore ago

Drogat, cu permis de conducere fals, a crezut că scapă de polițiști

Un bărbat din municipiul Hunedoara a fost condamnat la mai bine de patru ani de…

5 ore ago

Ucrainienii care pot lupta în război fug în România

Poliția Română de Frontieră afirmă că, în acest an, s-a înregistrat o creș­tere a numărului…

5 ore ago