Tunelul Băniţa este construit pentru linie simplă, şi se află amplasat pe dubla II a liniei de cale ferată Simeria-Petroşani, între staţiile Merişor şi Băniţa. Principalele lucrări sunt etanşarea zonelor cu infiltraţii din câmpul inelelor cu produse de cristalizare, injecţii cu răşini în masa căptuşelii pe zonele unde apa curge, drenarea rosturilor dintre inele, curăţirea canalelor existente, refacerea zonelor de beton degradat şi a bolţii interioare, curăţirea rigolelor la intrarea şi ieşirea din tunel ori repararea aripii în zona portalului de intrare, se arată în anunţul de participare. Cheltuielile pentru investiţia de bază sunt estimate la 5.009.626 lei, fără TVA, iar cele de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier la 125.241 lei fără TVA. (M. Gânju)
Vorbesc gurile rele că un personaj din zona noastră l-a pus pe un amic să-i…
Ciprian Achim, primarul comunei Lelese Pentru că, deși modernizează satele din fonduri europene, luptă pentru…
S.A., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de omor…
Magdalena Șerban Deputatul AUR Tiberiu Claudiu Bârstan atrage atenția asupra a două aspecte esențiale, chiar…
Magdalena Șerban Deși multe par doar promisiuni de campanie, nu toți edilii sunt la fel.…
Magdalena Șerban În timp ce prin orașe, mall-urile au luat locul șezătorilor, iar de Crăciun,…