Programul de relaţii cu publicul al Tribunalului Hunedoara revine la normal, după încheierea celor câteva săptămâni de vacanţă judecătorească.
Astfel, biroul ARHIVĂ va funcţiona luni, marţi, joi şi vineri între orele 10 şi 14, iar miercuri între 10 şi 15. Biroul REGISTRATURĂ va funcţiona luni, marţi, joi şi vineri între 8-10 şi 12-14, iar miercurea de la 8 la 10 şi de la 12 la 15. La ARHIVĂ FALIMENTE, programul este zilnic, de luni până vineri, între 10 şi 14, iar la APOSTILARE ACTE, cetăţenii se pot adresa de luni până joi, între 9 şi 11, pentru primire acte, iar între orele 14 şi 15, pentru eliberare acte.
Potrivit reprezentanţilor Tribunalului, în cele două luni de vacanţă judecătorească, au fost înregistrate 2.117 dosare noi, majoritatea pe rolul secţiei a II-a civilă de contencios administrativ şi fiscal. „Cele mai multe dosare, respectiv un număr de 516, au avut ca obiect pretenţii, în timp ce 253 de dosare au avut ca obiect anulare procese verbale de contravenţie, iar 182 de dosare au avut ca obiect procedura insolvenţei“, a precizat Mihaela Timişan, coordonatorul Biroului de Relaţii cu Publicul al Tribunalului Hunedoara. (C. Ghenea)
România așteaptă deja de peste 16 o nouă propunere de programă pentru limba română. Săptămâna…
Vorbesc cârcotașii pe la colțuri că un personaj din zonă s-a împrietenit cu alt personaj,…
Silviu Nan, primarul comunei Gurasada Pentru că este deschis noilor investiții în comuna pe care…
D.F., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de trafic…
O femeie din Vulcan, sătulă de certurile și bătăile consortului, a cerut autorităților protecție. La…
Magdalena Șerban Edilul-șef din Luncoiu de Jos e hotărât să pună bazele unei comunități care…