Categories: Sport

Trãdare „electronicã”

Pilotul Mihai Cîmpeanu a obţinut rezultate modeste în cele două etape de raliu desfăşurate la Sinaia, fiind încurcat de problemele electronice ale „noului” său bolid. Cu un loc şase în etapa a IX-a şi o clasare pe locul nouă în runda a X-a, brădeanul a scos doar opt puncte (şase+două) din 40 posibile şi a picat de pe locul doi, pe poziţia a patra în ierarhia grupei A.

Hibrid cu probleme

Mihai Cîmpeanu s-a prezentat pe circuitul urban de la Sinaia, cu o maşină improvizată. Vechiul Mitsubishi VI Tommi Makinen, accidentat în etapa anterioară, a fost înlocuit cu un bolid „hibrid”, format prin combinarea motorului şi mecanicii de la maşina lovită, cu caroseria şi „electronica” de la un Mitsubishi Evo 8. Lipsa timpului suficient pentru probe şi setări a făcut ca „noua” maşină să ruleze sub aşteptările pilotului brădean, iar rezultatele au fost modeste. „Motorul a fost setat de mecanicii mei, dar pentru partea electronică, am apucat să efectuez doar câteva teste cu un inginer din Piteşti, înainte de curse. Din păcate, maşina s-a comportat modest. A rulat cam la 30-40 la sută din potenţialul ei, iar eu am obţinut timpi cu 10-15 secunde sub cei pe care i-am reuşit anul trecut la aceeaşi cursă. Oricum, e bine că am fost în puncte la ambele etape şi n-am plecat cu mâna goală, în condiţiile în care am avut probleme tehnice”, a spus pilotul.

A picat, dar continuă lupta

Înaintea celor două etape ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, care au avut loc, în week-end, la Sinaia, Cîmpeanu ocupa locul doi în clasamentul grupei A, cu 89 de puncte. După rezultatele modeste obţinute, brădeanul are 97 de puncte şi a picat pe locul patru, fiind depăşit de Codruţ Cioroiu (106 puncte) şi Lucian Boroianu (105 puncte), care au ocupat primele locuri în ambele etape. Lider este în continuare Ciprian Ciobotaru (133 de puncte), care a obţinut două clasări pe locul trei.
În ciuda acestor paşi greşiţi, brădeanul e hotărât să forţeze, pentru a recupera diferenţa şi să se bată în continuare pentru titlul de campion. „Voi duce maşina pentru setări în Ungaria, iar în ultimele şase etape, voi trage tare pentru a recupera. Toţi cei din faţa mea au maşini mai tari, dar diferenţele nu sunt mari şi pot fi eliminate, prin două-trei clasări pe locul I”, a spus Mihai Cîmpeanu.
În sezonul 2011, pilotul este sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Autosenna Deva, Forestban Alpin Birtin, Lori Alba Alpin Brad, Festimani Comprest Deva, Herdan Exchange Deva, SC Casteco Invest Deva, Orhan Piese Auto Deva, SC Daniotest Orăştie, Autovim Parbrize Deva şi Clubul Sportiv Quasar Deva, şi are ca partener media cotidianul Mesagerul Hunedorean. (C. Marinuţ)

AddThis Website Tools
MesagerulHunedorean

Recent Posts

Bulina albăBulina albă

Bulina albă

Lucian Albu Weber, primarul comunei Hărău Pentru că are curaj să spună că oprirea proiectelor…

9 ore ago
Gura lumiiGura lumii

Gura lumii

Vorbesc gurile rele că niște angajați de la o direcție de primărie sunt așa de…

9 ore ago
Consiliul Judeţean anunţă anularea Festivalului Opera NightsConsiliul Judeţean anunţă anularea Festivalului Opera Nights

Consiliul Judeţean anunţă anularea Festivalului Opera Nights

Consiliul Judeţean (CJ) Hunedoara anunţă anularea ediţiei a XI-a a Festivalului Opera Nights, programat să…

9 ore ago

În afara orelor de program, dar mereu în slujba legii: un polițist aflat în timpul liber a ajutat la prinderea unui hoț

Un tânăr în vârstă de 21 de ani, din municipiul Deva, a fost reținut de…

9 ore ago

Primarul Hunedoarei, Dan Bobouțanu: Stadionul din Hunedoara nu e un moft, ci o obligaţie morală a Guvernului României!

MESAGERUL HUNEDOREAN a anunțat deja că noul stadion din municipiul Hunedoara nu se mai face,…

9 ore ago

Balşa se pregăteşte pentru apa de mâine

Magdalena Șerban Apa va deveni monedă de schimb. În ultimii ani, vară de vară, multe…

9 ore ago