„La prima ediţie a Zilei Inimii din Galeriile Real, cea din 2011, am testat peste 4.000 de persoane în două zile. Anul acesta, vom dedica două weekend-uri acestui proiect, întrucât clienţii noştri sunt dornici să afle despre sănătatea lor“, declară Ioana Laura Paşca, director marketing Galeria Real.
„Scopul campaniei «Ziua Inimii» este să încurajăm românii să adopte un stil de viaţă sănătos. Vrem, de asemenea, să-i facem pe oameni să conştientizeze riscul pe care îl reprezintă bolile cardiovasculare şi să ştie că acestea pot fi prevenite“, arată Dan Nicolescu, director marketing Sensiblu.
Ziua Inimii este un eveniment marcat internaţional în ultima duminică din septembrie, prin campanii de educare şi testare a populaţiei. România ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte decesul din cauza bolilor cardiovasculare, 62 la sută dintre români mor din cauza bolilor de inimă. (M.Crivăţ)
Dan Bobouțanu și-a depus ieri candidatura pentru un nou mandat de primar al municipiului Hunedoara.…
Vorbesc cârcotașii că o duduie de la o primărie continuă să facă afaceri pe banii…