Politica si administratie

Staff nou la conducerea Spitalului Municipal Orãştie

Din 1 iulie 2010, şi la conducerea Spitalului Municipal Orăştie a fost instalată o nouă echipă managerială, prin dispoziţii ale primarului municipiului Orăştie. La o săptămână de la instalare, noua echipă managerială şi-a stabilit obiectivele ţintă ce trebuie atinse până la sfârşitul acestui an.

Dan Sechi – manager interimar

Transferul managementului asistenţei medicale către administraţia publică locală a fost acceptat de către consilierii locali în şedinţa din 28 iunie, când au fost numiţi şi reprezentanţii Consiliului Local în Consiliul de Administraţie al spitalului din oraşul Paliei. În data de 29 iunie, a avut loc semnarea protocolului de predare-preluare, iar pe 30 iunie au fost emise dispoziţiile de primar 962, 963 şi 964, privind numirea conducerii interimare a Spitalului Municipal, numirea reprezentantului primarului ca membru titular în Consiliul de Administraţie (CA) şi numirea unei comisii pentru inventarierea patrimoniului Spitalului Municipal Orăştie. Astfel, la conducerea interimară a Spitalului Municipal Orăştie a fost numit medicul Dan Sechi-manager. Funcţia de director medical i-a revenit medicului Sergiu Neamţu, iar ca director financiar–contabil a fost numit economistul Cornel Malina. Reprezentant al primarului în CA al Spitalului Municipal a fost numit Teodor Iordan (secretarul municipiului Orăştie), iar ca membru supleant a fost desemnată Lucia Jorza, director economic în cadrul aceleiaşi instituţii. Reprezentanţii Consiliului Local Orăştie în CA al Spitalului Municipal sunt: ec. Cornel Malina şi ing. Doinel Gabriel Victor Stănculea, iar ec. Ioan Ţambă şi ing. Dorin Ioan Popa, membri supleanţi.

Obiectivele noului consiliu de administraţie

În primul rând, reabilitarea staţiei de sterilizare a spitalului, pentru care este în derulare un program întocmit de Primăria Orăştie în colaborare cu Spitalul Municipal, finanţatorul fiind compania Rompetrol. Apoi, modernizarea şi echiparea ambulatoriului integrat, tot un proiect întocmit de primărie în colaborare cu Spitalul Municipal încă din 2009, şi pentru care se aşteaptă o finanţare de 7.380.000 lei. În privinţa reducerii cheltuielilor, cele de personal vor fi diminuate cu 25 la sută pe trimestrul III şi IV, însumând 647.000 lei. Prin aplicarea prevederilor OUG 55/2010, cheltuielile cu bunurile şi serviciile vor scădea cu 120.000 lei. Înainte de transferul în subordinea administraţiei locale, Spitalul Municipal Orăştie avea datorii de 1.497.000 lei, din care arierate: 1.157.000 lei şi datorii curente: 340.000 lei. Arieratele s-au localizat în medicamente, materiale sanitare, reactivi, dezinfectanţi, bunuri şi servicii pentru întreţinere, cheltuieli capital. Pentru realizarea veniturilor, noua conducere a spitalului preconizează reducerea arieratelor cu 50 la sută până la sfârşitul anului 2010.

Printre obiective se numără şi redimensionarea personalului în funcţie de bugetul de venituri şi cheltuieli, aşa că se aşteaptă normativele de personal, care vor fi aprobate pentru Spitalul Municipal Orăştie.

One thought on “Staff nou la conducerea Spitalului Municipal Orãştie

  • Poate ca de data asta ,odata cu schimbarea managerului se mai face putina ordine in spital si mai ales plecarea celor care s-au pensionat pentru ca sunt destui tineri care nu au loc de munca ,

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura