Proiectul va fi implementat în 106 unităţi şcolare din judeţ, în perioada aprilie-decembrie 2019. Acţiunea urmăreşte prevenirea unor manifestări ce pot afecta mediul şcolar, precum: bullying-ul, violenţa în şcoală, consumul de stupefiante, traficul de persoane, criminalitatea online, abuzurile sexuale asupra minorilor, violenţa domestică ori educaţia rutieră.
”Poliţiştii au susţinut o sesiune de informare a cadrelor didactice, în scopul promovării eficiente a mesajelor preventive anti-victimale în rândul elevilor hunedoreni, fiind oferite profesorilor diriginţi o serie de materiale informative pentru a le folosi pe parcursul anului şcolar, în cadrul orelor de dirigenţie şi la şedinţele cu părinţii”, potrivit IPJ Hunedoara. (M. Gânju)
Vorbesc gurile rele că o duduie de la o firmă de insolvență procedează ilegal. Cică…
dr. Ali Iacob Alin, medic primar și șef Compartiment Obstetrică-Ginecologie la Spitalul Brad Pentru că…
Ș.S., din municipiul Petroșani Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de trafic…
Zi de zi, mii de oameni din județ se plimbă prin centre urbane modernizate și…
Minora a depus o plângere la Poliția Hunedoara, după ce a fost lovită de bărbat.…
Costel Cârcel a fost condamnat la închisoare pe viață după ce a ucis, la scurtă…
View Comments
În scopul identificării timpurii a situațiilor de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului,
cadrele didactice și toți ceilalți angajați ai instituției de învățământ trebuie să-și dezvolte
unele abilităţi de observare, să cunoască și să acorde atenţie următoarelor și altor semne
care indică asupra faptului că elevul a trăit experienţa unui abuz grav, în școală sau în afara
acesteia:
l copilul evită comunicarea și jocurile cu semenii;
l copilul nu vorbește, nu răspunde la întrebări sau vorbește incoerent;
l copilul evită contactul vizual;
l copilul manifestă reacţii bizare, se poartă ciudat, întreprinde acțiuni lipsite
de sens;
l copilul inversează prenumele;
l copilul manifestă comportamente repetitive sau stereotipe;
l copilul are atracţie sau teamă faţă de anumite zgomote, gusturi, mirosuri,
obiecte;
l copilul manifestă crize de furie, angoasă, expresivitate mimică absentă,
redusă sau inadecvată contextului.