Poșta Română a anunțat că oferă opțiunea de plată self-service în diverse subunități poștale din București. Roboțeii facilitează achitarea facturilor și a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă cu personalul poștal.
200 de furnizori
Potrivit unui comunicat al companiei, clienții pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară.
„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”. (A.N.)
Vorbesc cârcotașii pe la colțuri că un personaj din zonă s-a împrietenit cu alt personaj,…
Silviu Nan, primarul comunei Gurasada Pentru că este deschis noilor investiții în comuna pe care…
D.F., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de trafic…
O femeie din Vulcan, sătulă de certurile și bătăile consortului, a cerut autorităților protecție. La…
Magdalena Șerban Edilul-șef din Luncoiu de Jos e hotărât să pună bazele unei comunități care…
Curtea de Apel Craiova a respins apelul formulat de unul dintre cei trei inculpați din…