Noul an vine cu o serie de majorări ale veniturilor sociale, ale pensiilor, dar şi a salariului minim pe economie. Prin urmare, salariul minim brut pe economie va creşte de la 1 ianuarie 2015 de la 900 lei la 975 lei. Tot din prima zi a lui 2015, indemnizaţia minim garantată, denumită şi pensia minimă, va creşte de la 350 lei la 400 lei, iar pensiile vor fi indexate cu cinci la sută.
În judeţul nostru vor beneficia de o pensie majorată 140.500 persoane, aproximativ 10.000 dintre aceştia fiind beneficiari ai indemnizaţiei minime garantate de 350 lei. Alocaţia copiilor din familiile cu venituri reduse se va dubla, de la 200 lei la 400 de lei, iar indemnizaţia persoanelor cu dizabilităţi va fi majorată cu 16 la sută. O altă veste bună pentru români este că taxele şi impozitele locale pentru persoanele fizice nu vor creşte în 2015, aşa cum a asigurat premierul Victor Ponta. Tot de la 1 ianuarie 2015, taxa pe valoare adăugată (TVA) va scădea de la 24 la sută la nouă la sută pentru pachetele turistice all-inclusive, iar taxa pe construcţii speciale va scădea de la 1,5 la sută la 1 la sută. (N. Bumbac)
Gurile rele din localitate nu mai contenesc cu foșnitul pe la colțuri: deși fotoliul de…
Gheorghe Florin Ghețău, profesor în municipiul Lupeni Pentru că este coautor al manualului de Istorie…
Gheorghe I., din Petroșani Pentru că a fost trimis în judecată pentru comiterea infracțiunii de…
Un incident de o gravitate extremă, considerat fără precedent în ultimul deceniu, a avut loc…
Un bărbat din localitatea Uricani a fost condamnat de Judecătoria Petroșani pentru mărturie mincinoasă, după…
O femeie în vârstă de 31 de ani s-a ales cu dosar penal și a…