Actualitate

Operatorul de apă şi canalizare din Valea Jiului roagă consumatorii să apeleze la serviciile on-line

Apa Serv Valea Jiului are un sistem electronic de plată a facturilor, cât şi de comunicare a consumului lunar, dar şi o serie de alternative prin care să comunice on-line cu clienţii.

Fie că este vorba de avarii la reţeaua de apă, că doresc informaţii despre contracte ori alte probleme, oamenii pot accesa site-ul operatorului ori pot lua legătura cu specialiştii societăţii telefonic. Dat fiind faptul că există riscul răspândirii coronavirusului, operatorul a luat o serie de măsuri pentru a-şi proteja angajaţii cât şi consumatorii. Totuşi, activităţile casieriilor din toate localităţile Văii Jiului vor continua după acelaşi program ca şi până acum.”Apa Serv Valea Jiului aduce la cunoştinţa utilizatorilor că, urmare a măsurilor instituite pentru a preveni răspândirea infecţiei cu virusul COVID-19, începând de joi, 12 martie 2020, va desfăşura activităţile de relaţii cu publicul prin corespondenţă poştală, e-mail şi telefon. Apa Serv Valea Jiului vă îndeamnă ca, în această perioadă, să apelaţi, atât cât este posibil, la variantele alternative/electronice, iniţiate în sprijinul dumneavoastră, pentru achitarea facturilor de servicii Apa Serv Valea Jiului prin accesarea secţiunii Cont Client de pe site-ul www.asvj.ro”, arată conducerea Apa Serv Valea Jiului.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura