„A fost o situaţie pe care au reuşit să o gestioneze mecanicii trenului. Au decuplat împingătorul şi l-au delimitat de încărcătură, după care au folosit extinctoarele din dotare pentru a răci cablul încins. Echipajul de pompieri de la Petroşani, care s-a deplasat la faţa locului, a supravegheat întreaga acţiune”, a declarat maiorul Anemona Doda, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Hunedoara.
Marfarul număra circa 25 de vagoane şi aparţinea unui operator feroviar privat. Potrivit unor surse din CFR Infrastructură, locomotiva-împingător aparţinea societăţii Transferoviar Grup, iar defecţiunea a apărut din cauza stării deplorabile în care se află locomotivele acesteia. Îngrijorarea personalului feroviar a fost mare, deoarece azotatul de amoniu în contact cu focul ar fi putut duce la o explozie. (N. Bumbac)
Vorbesc cârcotașii că au început deja negocierile subterane pentru o primărie din județ. Cică sunt…
Sebastian Buțu, elev în clasa a XI-a la Colegiul Național „Iancu de Hunedoara” Pentru că…
Lucian A. acuzat de furt Pentru că a fost trimis în judecată, fiind acuzat că…