„A fost o situaţie pe care au reuşit să o gestioneze mecanicii trenului. Au decuplat împingătorul şi l-au delimitat de încărcătură, după care au folosit extinctoarele din dotare pentru a răci cablul încins. Echipajul de pompieri de la Petroşani, care s-a deplasat la faţa locului, a supravegheat întreaga acţiune”, a declarat maiorul Anemona Doda, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Hunedoara.
Marfarul număra circa 25 de vagoane şi aparţinea unui operator feroviar privat. Potrivit unor surse din CFR Infrastructură, locomotiva-împingător aparţinea societăţii Transferoviar Grup, iar defecţiunea a apărut din cauza stării deplorabile în care se află locomotivele acesteia. Îngrijorarea personalului feroviar a fost mare, deoarece azotatul de amoniu în contact cu focul ar fi putut duce la o explozie. (N. Bumbac)
Secretarul general al NATO Mark Rutte a îndemnat statele membre ale Alianţei Nord-Atlantice să-şi accelereze…
Vorbesc gurile rele că la o unitate cu halate albe se lucrează de zor la…
Magdalena Șerban Fără sprijinul conducerii județene, Spitalul Județean de Urgență Deva nu ar fi ajuns…
Norbert Scarlat, de la Aeroclubul Teritorial Deva Pentru că a stabilit, împreună cu un coleg…
F.G., din municipiul Petroșani Pentru că a fost trimis în judecată, împreună cu alte persoane,…