În toate instanţele din subordinea Curţii de Apel Alba Iulia au fost implementate primele două etape ale „dosarului electronic“, urmând ca, din decembrie, să fie realizată cea de-a treia, şi ultima etapă, cea a transmiterii documentelor, în mod securizat.
Aplicaţia accesată prin intermediul site-ului www.curteadeapelalbaiulia.ro permite vizualizarea sau descărcarea hotărârilor judecătoreşti şi a altor documente din dosar depuse la instanţă după 1 iunie 2019, dată de când a început scanarea documentelor la toate instanţele. După 1 decembrie, multe dintre actele de procedură, începând de la citaţii, întâmpinări, adresate justiţiabililor, nu vor mai fi transmise prin modul clasic, prin intermediul poştei, ci prin intermediul e-mailului. Totodată, şi justiţiabilii pot trimite diferite acte, inclusiv acţiuni de chemare în judecată, tot prin format on-line. (M.Gânju)
Dan Bobouțanu și-a depus ieri candidatura pentru un nou mandat de primar al municipiului Hunedoara.…
Vorbesc cârcotașii că o duduie de la o primărie continuă să facă afaceri pe banii…