Începând cu 1 ianuarie 2024, Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Iancu de Hunedoara” al județului Hunedoara va primi solicitările din domeniul AVIZĂRI/AUTORIZĂRI privind securitatea la incendiu/protecție civilă exclusiv în format electronic, pdf sau word, cu semnătura electronică a beneficiarilor sau a proiectanților/verificatorilor/experților tehnici atestați, după caz. Depunerea documentațiilor se va face la adresa de e-mail: avizare@isuhd.ro sau prin intermediul site-ului www.isuhd.ro, secțiunea „Informații de interes public” – Obținere Avize și Autorizații, formular online depunere documentații. (A.N.)
Locuitorii din Deva au începând de anul acesta acces la tehnologia 5G/5G+ prin serviciile Orange.…
Băncile din România au consemnat anul trecut un profit net de 14,2 miliarde de lei,…
Alina Bârlea, directorul Casei Județene de Pensii Hunedoara Pentru că sprijină întotdeauna orice pensionar care…
R.A., din municipiul Hunedoara Pentru că a fost trimis în judecată pentru încălcarea ordinului de…
Patru unităţi de învăţământ din judeţul Hunedoara vor fi reorganizate în conformitate cu prevederile legale,…
Pușcăriașul din municipiul Lupeni a vrut să-și omoare un amic, în urmă cu circa trei…