Categories: Sport

În „careul de aşi” la „Alba Motor Challenge”

Ciprian Marinuţ

Pilotul brădean Mihai Cîmpeanu a acumulat 22 de puncte din 40 posibile şi a „coborât” pe locul doi în ierarhia grupei A, deşi a fost în „top patru” în ambele etape ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, disputate la Straja, lângă Alba-Iulia.

Trădat de cutia de viteză
Hotărât să câştige şi să-şi consolideze primul loc la grupa A, Mihai Cîmpeanu a fost încurcat de probleme tehnice, sâmbătă, şi s-a clasat numai pe poziţia a patra în prima cursă de la „Alba Motor Challenge”, care a contat ca etapa a III-a în Campionatul Naţional. „Am simţit încă de la teste că sunt probleme la cutia de viteze a bolidului
Mitshubishi Evo 6, însă mecanicul de specialitate din Ungaria m-a asigurat că voi termina cursa. Din păcate, după manşele cronometrate, cutia a cedat şi am fost la un pas de abandon. Am fost salvat de priceperea şi rapiditatea mecanicilor mei, Cristi Mihăiesc şi Ioan Gulea, care au schimbat cutia de viteză într-un timp record, de 40 de minute şi m-am putut prezenta la start. În aceste condiţii, am rulat moderat şi am ajuns la linia de sosire abia pe locul patru la grupa A şi locul 10 la general, acumulând 10 puncte la grupa A şi un punct la general”, a povestit Mihai Cîmpeanu. Pe primele trei locuri, în prima cursa, s-au clasat George Creţu (20 puncte), Lucian Boroianu (15 puncte) şi Ciprian Ciobotaru (12 puncte), toţi având maşini mai puternice decât Cîmpeanu, respectiv Mitshubishi Evo 9 sau 10.

Penalizare vs. noroc
Decis să menţină contactul cu rivalul său, Ciprian Ciobotaru, care a urcat pe primul loc, după trei etape, la două puncte distanţă (47 faţă de 45), Cîmpeanu a „alergat” la turaţie maximă, duminică,  în cursa a doua, care a contat ca etapa a patra a Campionatului Naţional. „Am avut cel mai bun timp în prima manşă cronometrată, dar am fost penalizat 10 secunde, pentru o greşeală tehnică. Apoi, în manşa secundă, am picat pe locul trei la grupa A şi pe opt la general, fiind depăşit la o sutime de secundă, de foarte norocosul Ciprian Boroianu”, a spus pilotul brădean. Cursa a fost câştigată de Codruţ Cioroiu (20 de puncte), pe doi a fost Ciprian Ciobotaru (15 puncte), iar pe trei, Mihai Cîmpeanu (12 puncte). După patru etape, în clasamentul grupei A, situaţia este următoarea: 1. Ciprian Ciobotaru (62 puncte), 2. Mihai Cîmpeanu (57 puncte), 3. Andrei Mitraşcă (28 puncte), 4. Codruţ Cioroiu (26 puncte) şi 5. George Creţu (26 de puncte). Campionul de anul trecut, Lucian Boroianu, e doar pe locul şase, cu 25 de puncte. „Nu sunt total mulţumit, însă rezultatele sunt bune, având în vedere că am avut unele probleme tehnice. Sunt la cinci puncte distanţă de locul I şi dacă maşina va merge bine la etapele cinci şi şase de la Teliu (Braşov), sper să redevin lider”, a spus Cîmpeanu.
În sezonul 2011, Mihai Cîmpeanu este sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Autosenna Deva, Forestban Alpin Birtin, Lori Alba Alpin Brad, Festimani Comprest Deva, Herdan Exchange Deva, SC Casteco Invest Deva, Orhan Piese Auto Deva, SC Daniotest Orăştie, Autovim Parbrize Deva şi Clubul Sportiv Quasar Deva, şi are ca partener media cotidianul Mesagerul Hunedorean.

MesagerulHunedorean

Recent Posts

Primarul Hunedoarei, Dan Bobouțanu: Hunedoara pe mâini bune!

Dan Bobouțanu și-a depus ieri candidatura pentru un nou mandat de primar al municipiului Hunedoara.…

o zi ago

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc cârcotașii că o duduie de la o pri­mărie continuă să facă afaceri pe banii…

o zi ago