Companiile mari cu foarte mulţi clienţi îşi bazează, de regulă, câştigurile pe rulaj sau pe reducerea minimă a costurilor şi nu pe „faultarea” cu sume mari a unui număr restrâns de clienţi. Este arhicunoscută povestea potrivit căreia o mare companie aviatică şi-a redus cu milioane de dolari costurile, având implicit profit mai mare, prin reducerea cu doar două măsline a meniului servit pasagerilor, evitând astfel să elimine complet acest meniu şi să îşi piardă din numărul de clienţi. Similar, băncile ar trebui să îşi bazeze câştigurile pe un număr mare de tranzacţii la costuri minime şi nu pe puţine tranzacţii în care să-şi vâre adânc „comisioanele” în conturile clienţilor. Din păcate, o bancă aflată în top 5 în clasamentul băncilor din România dă impresia că încearcă să-şi păcălească mereu clienţii prin creşterea artificială a costurilor. Ca dovadă, unii clienţi s-au plâns, recent, că vreme de două săptămâni, mai mulţi angajaţi ai băncii au pretins că nu le pot oferi informaţii despre tranzacţiile în care erau implicate conturile lor, afectându-le astfel în mod direct comisioanele şi dobânzile pe care le aveau de achitat băncii în cauză. Drept urmare, aceşti clienţi nemulţumiţi au afirmat că la prima ocazie, vor renunţa la serviciile acestei bănci.
Vorbesc cârcotașii că au început deja negocierile subterane pentru o primărie din județ. Cică sunt…
Sebastian Buțu, elev în clasa a XI-a la Colegiul Național „Iancu de Hunedoara” Pentru că…
Lucian A. acuzat de furt Pentru că a fost trimis în judecată, fiind acuzat că…