Fructele exotice exercită o atracţie maximă asupra românilor care au fost văduviţi vreme îndelungată de astfel de produse. Speculând această slăbiciune, preţurile la unele sortimente de astfel de fructe sunt nesimţite. Astfel, dacă la banane şi portocale, unde concurenţa e maximă şi obligă la rulaj, nivelul preţurilor e decent, la mango de exemplu preţul este unul mult exagerat. Din cauza acestui preţ umflat şi a crizei din buzunarele românilor, acest produs trece prin reduceri succesive provocate de cât de tare se degradează produsul în raft. Se ajunge astfel ca în momentul în care fructul e aproape necomestibil să coste sub un leu, de 10-12 ori mai puţin decât preţul iniţial, şi nici aşa nimeni nu-l mai cumpără. În această situaţie, poate o abordare mai corectă şi mai avantajoasă chiar şi pentru comercianţi ar fi practicarea unui preţ corect cu 10-20 la sută adaos comercial.
Setea de informare bate foamea! Cel puțin asta e concluzia trasă la prima vedere, după…
Se apropie sărbătorile, vine Crăciunul, anul se înnoiește. Așteptarea plină de emoție ne cuprinde pe…
Prof. Ileana Bercki din Vulcan Pentru organizarea celei de-a 28-a ediție a festivalului ”Brăduțul de…
Ștefan K., din Petroșani Pentru că a fost condamnat pentru infracțiunea de amenințare și obligat…
Un bărbat de 81 de ani, din municipiul Vulcan, a suferit arsuri pe aproximativ 30…
Unul dintre viteji a fost condamnat la 3 ani și 6 luni de închisoare cu…