Din ce în ce mai mulţi clienţi ai unei companii roşii de telefonie mobilă se plâng de modul în care sunt trataţi de către furnizorul de servicii. Majoritatea lor reclamă costurile mari din facturi, pe care se jură că nu le-au făcut. Dar, situaţia cea mai gravă rămâne aceea a clienţilor cărora li se vând anumite servicii ale companiei, fără a li se spune exact despre ce este vorba. Este şi cazul unei pensionare, care s-a trezit abonată a companiei în cauză, deşi ea a cerut un alt serviciu. Iar, fără să ştie cât va plăti exact pentru vorbitul la telefon, a sunat peste tot pe unde a avut nevoie, crezând că la un moment dat când va consuma minutele, serviciul îi va fi întrerupt. Lucru care nu s-a întâmplat. În schimb, când a primit factura a văzut că are de plătit jumătate din pensie. Iar, când a cerut explicaţii, i s-a spus că acestea sunt costurile suplimentare din convorbirile pe care le-a avut în străinătate, femeia aflând atunci că este abonată, deşi ea credea că are un serviciu preplătit.
Vorbesc gurile rele pe la colțuri că un personaj interesant a cerut ajutor bănesc de…
Dorin Gligor, directorul general al APA PROD Pentru că a propus ca tariful la apă…
M.M., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de agresiune.
La începutul lunii decembrie, Sala de Lectură a Bibliotecii Județene „Ovid Densusianu” Hunedoara - Deva,…
Antonia Dar Un cioban cunoscut de toată lumea pentru cinstea și bunul său simț, din…
Magdalena Șerban Noul bloc ANL realizat din bani de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei…