O companie din Statele Unite a pus în practică un sistem care dispune de o cameră video montată în magazine sau baruri şi recunoaşte feţele clienţilor pe baza fotografiilor postate de aceştia în contul personal de pe Facebook.
Aplicaţia care realizează recunoaşterea persoanei utilizează un algoritm complex pe bază de hârtii biometrice a feţei şi sistemul învaţă pe măsură ce mai multe fotografii sunt aprobate.
Sistemul funcţionează doar cu acordul clienţilor şi are scopul de a le ieşi în întâmpinare cu oferte speciale, companiile oferind reduceri de preţ la unele produse.
Am trăit s-o vedem și pe asta! Cârcotașii din regiunea cu lămpașe a județului nostru…
Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului Pentru că a răspuns solicitărilor unităților de…
Florin M. din Petrila Pentru că a fost trimis în judecată pentru violarea unei minore…
Conform datelor furnizate pentru „Adevărul” de către Ministerul Muncii, în România erau, marți, 23 aprilie,…
Un bărbat din municipiul Deva a scăpat de răspunderea penală, dar și de plata unor…
Hunedoreanca a crezut că și-a găsit iubirea deși era căsătorită. La fel și cel cu…