Actualitate

E.ON lansează chatbotul IOANA

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie con­ver­saţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe op­ţiuni de interacţiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor ti­puri de servicii oferite de E.ON, comu­ni­carea şi preluarea informaţiilor pentru a ob­ţine rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile com­paniei.
Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit şi simplificarea ac­cesului la informaţii existente în diverse platforme interne, astfel încât con­trac­tarea serviciilor să fie posibilă fără depla­sarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.
IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicaţia E.ON Myline, aplicaţia de relaţii cu clienţii MS Dynamics 365 şi cu aplicaţia internă de document ma­na­gement. Astfel, IOANA poate accesa toate informaţiile şi istoricul clienţilor şi com­pletează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.
Pentru clienţii existenţi, IOANA oferă multiple opţiuni: contractare de servicii şi produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze şi/sau elec­tri­citate într-o locaţie nouă faţă de cea exis­tentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le ştie sunt cele reale, apoi oferă variantele de ser­vicii.
Pentru clienţii noi, IOANA oferă infor­maţii despre serviciile E.ON. După ale­ge­rea serviciului dorit, IOANA ghidează utili­zatorul prin toti paşii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu bu­letinul, ultima factură de utilităţi şi con­tractul de proprietate, completează auto­mat informaţiile de pe buletin şi factura de utilităţi şi cere confirmarea utiliza­to­rului că informaţiile preluate sunt corecte. Inte­gra­rea între IOANA şi aplicaţia de document management permite salvarea tuturor informaţiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre be­neficiile majore ale soluţiei.
(Silvia Pandrea, spe­cialist Comunicare Externă)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura