Comunitate

Digitalizarea și automatizarea operațiunilor Apa Prod, pasul major către performanță în domeniu și o comunicare ușoară cu comunitatea

Magdalena Șerban

Tehnologia digitală este cea care susține viitorul. Companiile care pierd tre­nul digitalizării vor oferi servicii greu de monitorizat și accesat de către clienți, cu timp îndelungat de solu­țio­nare. Așa că Apa Prod S.A a pornit pe drumul implementării unor facilități ce aduc precizie și rapiditate. Astfel, la ora actuală, numărul celor care au ales metodele digitale de interacțiune a crescut cu 30 la sută față de anul trecut, ajungându-se la 10.000 de uti­lizatori. Totodată, numeroase per­soane aleg metodele de plata online a facturilor.

Telefonul 0254/993, disponibil pentru orice informație din portofoliul de servicii
Procesul de modernizare a Apa Pod S.A este concretizat prin montarea no­i­lor contoare inteligente, cu citire la dis­tan­ță, sistemul SCADA care permite con­tro­lul automat al stațiilor de captare și tratare, pompare, monitorizarea online a calității apei, dar și a parametrilor vitali ai rețelei, soluții software de modelare a rețelei cu efect în predicția și depistarea pierderilor și nu în ultimul rând serviciul Call Center care oferă acces în orice moment la informații despre serviciile ofe­rite prin apelarea la numărul de te­lefon 0254/993. ,,Investițiile în digita­li­zare și automatizare a serviciilor sunt realizate cu scopul ca toți clienții să beneficieze de metode moderne de a intra în contact cu compania, de a-și administra contul, dar și de a-și rezolva problemele legate de consum sau plata într-un mod rapid și accesibil. Încurajând constant clienții să folosească instru­men­tele digitale puse la dispoziție prin ser­viciu oferit în mod gratuit și dis­po­nibil pe portalul online al APA PROD https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp, numărul celor care au ales metodele digitale de interac­ți­u­ne a crescut cu 30 la sută față de anul tre­cut, trecând de 10.000 de utilizatori”, a precizat ing. Dorin Gligor (foto), di­rec­torul general al S.C. APA PROD S.A. Deva.

De ce e mai bine
În orice clipă a zilei sau a nopții, de la orice kilometru distanță sau de pe orice continent, hunedorenii pot urmări de­taliile relației contractuale cu Apa Prod S.A, istoricul de consum, facturile în sold sau istoricul plăților efectuate. Iar ca să fie comoditate maximă, dacă persoana în cauză deține mai multe locuri de con­sum, le poate gestiona pe toate printr-un singur cont. Pot fi transmise către companie mesaje sau sesizări și in­clu­siv indexul autoticit – pentru utilizatorii că­rora nu le-au fost încă montate noile con­toare cu transmitere la distanță. Plata online a facturilor este un alt atuu. Ma­nualul utilizatorului se poate des­car­că din pagina de Logare (auten­ti­ficare) sau de înregistrare în portal: https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp.

Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc gurile rele că un personaj din zo­na noastră l-a pus pe un amic să-i…

2 zile ago

Bulina albă

Ciprian Achim, primarul comunei Lelese Pentru că, deși modernizează satele din fonduri europene, luptă pentru…

2 zile ago

Bulina neagră

S.A., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de omor…

2 zile ago

Parlamentarul hunedorean Tiberiu Claudiu Bârstan (AUR): aroganți, autosuficienți și perseverenți în nepăsare. Un Guvern fără direcție și fără plan de țară

Magdalena Șerban Deputatul AUR Tiberiu Claudiu Bârstan atrage atenția asupra a două aspecte esențiale, chiar…

2 zile ago

Uricani: la anul, va fi finalizat și pus în circuit noul Centru Comunitar Integrat realizat cu finanțare europeană

Magdalena Șerban Deși multe par doar promisiuni de campanie, nu toți edilii sunt la fel.…

2 zile ago

La Lelese, sărbătorile unesc și mai mult comunitatea

Magdalena Șerban În timp ce prin orașe, mall-urile au luat locul șezătorilor, iar de Crăciun,…

2 zile ago