Magdalena Șerban
Tehnologia digitală este cea care susține viitorul. Companiile care pierd trenul digitalizării vor oferi servicii greu de monitorizat și accesat de către clienți, cu timp îndelungat de soluționare. Așa că Apa Prod S.A a pornit pe drumul implementării unor facilități ce aduc precizie și rapiditate. Astfel, la ora actuală, numărul celor care au ales metodele digitale de interacțiune a crescut cu 30 la sută față de anul trecut, ajungându-se la 10.000 de utilizatori. Totodată, numeroase persoane aleg metodele de plata online a facturilor.
Telefonul 0254/993, disponibil pentru orice informație din portofoliul de servicii
Procesul de modernizare a Apa Pod S.A este concretizat prin montarea noilor contoare inteligente, cu citire la distanță, sistemul SCADA care permite controlul automat al stațiilor de captare și tratare, pompare, monitorizarea online a calității apei, dar și a parametrilor vitali ai rețelei, soluții software de modelare a rețelei cu efect în predicția și depistarea pierderilor și nu în ultimul rând serviciul Call Center care oferă acces în orice moment la informații despre serviciile oferite prin apelarea la numărul de telefon 0254/993. ,,Investițiile în digitalizare și automatizare a serviciilor sunt realizate cu scopul ca toți clienții să beneficieze de metode moderne de a intra în contact cu compania, de a-și administra contul, dar și de a-și rezolva problemele legate de consum sau plata într-un mod rapid și accesibil. Încurajând constant clienții să folosească instrumentele digitale puse la dispoziție prin serviciu oferit în mod gratuit și disponibil pe portalul online al APA PROD https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp, numărul celor care au ales metodele digitale de interacțiune a crescut cu 30 la sută față de anul trecut, trecând de 10.000 de utilizatori”, a precizat ing. Dorin Gligor (foto), directorul general al S.C. APA PROD S.A. Deva.
De ce e mai bine
În orice clipă a zilei sau a nopții, de la orice kilometru distanță sau de pe orice continent, hunedorenii pot urmări detaliile relației contractuale cu Apa Prod S.A, istoricul de consum, facturile în sold sau istoricul plăților efectuate. Iar ca să fie comoditate maximă, dacă persoana în cauză deține mai multe locuri de consum, le poate gestiona pe toate printr-un singur cont. Pot fi transmise către companie mesaje sau sesizări și inclusiv indexul autoticit – pentru utilizatorii cărora nu le-au fost încă montate noile contoare cu transmitere la distanță. Plata online a facturilor este un alt atuu. Manualul utilizatorului se poate descarcă din pagina de Logare (autentificare) sau de înregistrare în portal: https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp.
Vorbesc gurile rele că un personaj din zona noastră l-a pus pe un amic să-i…
Ciprian Achim, primarul comunei Lelese Pentru că, deși modernizează satele din fonduri europene, luptă pentru…
S.A., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de omor…
Magdalena Șerban Deputatul AUR Tiberiu Claudiu Bârstan atrage atenția asupra a două aspecte esențiale, chiar…
Magdalena Șerban Deși multe par doar promisiuni de campanie, nu toți edilii sunt la fel.…
Magdalena Șerban În timp ce prin orașe, mall-urile au luat locul șezătorilor, iar de Crăciun,…