De ce nu știe subprefectul USR care este lungimea drumurilor județene

Un număr de 12 noi noduri rutiere vor fi realizate pe mai multe autostrăzi din țară, Compania de Autostrăzi lansând li­citațiile pentru studiile de prefeza­bi­li­tate și de fezabilitate. Anunțul făcut de ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, vin după ce Compania de Drumuri a mai semnat anul acesta alte contracte pen­tru realizarea a altor 9 noduri rutiere pe autostrăzile existente.

Lobby da, realizare, ba
Este vorba de: 1. Nod Pantelimon, pe A0 Nord, 2. Nod Ovidiu, pe A2 Fetești – Cernavodă, 3. Nod Dunărea, pe A2 Fe­tești – Cernavodă, 4. Nod Peștera, pe A2 Cernavodă – Constanța, 5. Nod Ghighiu, pe A3 București – Ploiești, 6. Nod Ciurila, pe A3 Cluj-Turda,7. Nod Românași, pe A3 Cluj-Zalău, 8. Nod Luduș, pe A3 Tg. Mureș-Câmpia Turzii, 9. Nod la Săndu­lești, pe A3 Cluj-Turda, 10. Nod la Crasna, pe A3 Zalău-Oradea, 11. Nod de descăr­care pe A7, în zona localității Dumbrava, după conexiunea autostrăzilor A7 și A3,12. Nod la Adjud Est, pe A7 Focșani-Bacău.
Așadar, nici vorbă de nodul rutier atât de important pentru municipiul Deva și pentru care politicienii susțin că fac lobby. Întrebată de MESAGERUL HUNEDOREAN, Oana Biriș (foto), sub­­prefectul USR, de ce nu s-a apro­bat realizarea și a nodului ru­tier pen­tru A1, la Deva, aceasta a răs­puns că partidul său e de puțin timp la guver­nare. Adică lobby s-a făcut, susține Biriș, dar nu s-a reușit nimic. Și, atunci, de cât timp e nevoie ca po­li­ticienii să mai facă ceva și pentru cetățeni? Este foar­te in­te­resant că, în Campania electoral, useriștii s-au bătut cu pumnul în piept, iar acum vin cu texte că mai trebuie să treacă timp. Da, mai trebuie să treacă timp ca să vă faceți datoria. Că salariul de subprefect îl primiți în fiecare lună. Subprefectul USR nu a știut nici să spună care este lungimea dru­­murilor județene din județ, susținând că nu poate memora asemenea cifre. (S. Popa)

2 comentarii la „De ce nu știe subprefectul USR care este lungimea drumurilor județene”

  1. Nodul era utopic, de la inceput…caci solutia tehnica e extrem de costisitoare (trecere peste autostrada, pod peste Mures, trecere peste calea ferata, etc…deci, praf in ochi…

    Insa cu drumurile judetene, e o rautate gratuita…astea sunt in administrarea CJ…

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.