„În cadrul instituţiei noastre s-a desfăşurat, pentru prima oară, un curs de implementare a Sistemului de Control Intern Managerial. Au luat parte toţi şefii de departamente, fiind foarte importantă aplicabilitatea celor mai noi modificări legislative în domeniu. Pe parcursul desfăşurării (două zile), s-au găsit răspunsuri la aspectele de interes imediat, dar şi soluţii la problemele de documente şi raportări. Pe lângă partea teoretică, au fost abordate şi exemple practice. O astfel de pregătire ne este foarte utilă în procesul intern de organizare a activităţii. Plus că normativele legale nu trebuie doar cunoscute, ci şi aplicate corect. Am fost pregătiţi de un expert care este totodată lector universitar la Universitatea Dimitrie Cantemir din Târgu Mureş. Întregul demers implică un volum foarte mare de muncă pentru implementare, aşa că trebuie să se mobilizeze toţi angajaţii, nu doar cei care deţin funcţii de conducere, ci şi cei care au atribuţii. Îmbunătăţirea procedurilor se va realiza pe fiecare compartiment, făcându-se şi o reevaluare a riscurilor existente. Acolo unde acestea sunt medii, se impune monitorizare, dar dacă sunt foarte mari, se trece direct la aşa-zisul «tratament»”, a afirmat medicul primar pneumolog Marcel Iosif Cârjea (foto), managerul Sanatoriului de Pneumoftiziologie Brad. (M.Şerban)
Dan Bobouțanu și-a depus ieri candidatura pentru un nou mandat de primar al municipiului Hunedoara.…
Vorbesc cârcotașii că o duduie de la o primărie continuă să facă afaceri pe banii…