Politica si administratie

Cum se desfăşoară audienţele la prefectură

De la 1 iulie, Prefectura Hunedoara şi-a schimbat modul de desfăşurare a audienţelor. Astfel, pentru a solicita primirea în audienţă, cetăţenii trebuie să trimită o cerere scrisă care să conţină datele de identificare ale solicitantului, obiectul solicitării şi persoana la care doreşte să fie primit în audienţă (prefect, subprefect).
„De menţionat este faptul că, prin rezoluţie scrisă se poate dispune aprobarea cererii, clasarea sau soluţionarea de către unul dintre compartimentele de specialitate, conform Ordinului nr. 33/2020 privind activităţile de soluţionare a petiţiilor, primire în audienţă şi consiliere a cetăţenilor în Ministerul Afacerilor Interne. În cazul aprobării cererii de primire în audienţă, solicitantul va fi informat telefonic sau în scris despre data când acesta va fi primt în audienţă. Formularul pentru înscrierea în audienţă poate fi descărcat de pe pagina de Internet a Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara, secţiunea Informaţii de interes public – Formulare tip. https://hd.prefectura.mai.gov.ro /informatii-de-interes-public/formulare-tip/. Ţinând cont de faptul că până pe data de 16 iulie 2020 inclusiv, la nivelul întregii ţări este în vigoare starea de alertă, recomandăm cetăţenilor care doresc să se adreseze Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara să transmită solicitările prin utilizarea poştei electronice: [email protected]; trimiterea prin intermediul Poştei Române; transmiterea pe nr. de fax: 0254/215099”, se arată într-un comunicat al Prefecturii Hunedoara. (A.Năstase)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura