Comunitate

Apa Serv Valea Jiului, în permanentă legătură cu consumatorii

După sistemul de audienţe în teren, pe reţelele de socializare ori la sediul societăţii, conducerea operatorului de apă şi canal din Valea Jiului mai vine cu o metodă prin care consumatorii să poată afla informaţii sau să semnaleze deficienţele într-un timp cât mai scurt.

Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)

One thought on “Apa Serv Valea Jiului, în permanentă legătură cu consumatorii

  • Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
    Si Nu raspundeti!
    Unde e dialogul cu consumatorul?

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura