Începând cu luna iulie, pasagerii care vor tranzita terminalul 5 al aeroportului JFK din New York pot obţine informaţiile dorite de la un asistent neobişnuit: o hologramă.
Conducerea aeroportului a decis implementarea acestui tip de asistent virtual, urmare a unei investiţii în valoare de 250.000 de dolari.
Reprezentanţii aeroportului au subliniat faptul ca acest asistent va fi disponibil non-stop, nu are nevoie de pauze şi nu oboseşte niciodată.
În acest moment, asistentul hologramă nu are capacitatea să interacţioneze cu pasagerii şi oferă doar informaţii privind cursele aeriene care tranzitează aeroportul JFK.
Ţinând cont de valoarea investiţiei şi de imposibilitatea interacţionării cu pasagerii, în această etapă, salariaţii aeroportului angajaţi la departamentul de relaţii cu publicul nu au deocamdată motive de îngrijorare.
Secretarul general al NATO Mark Rutte a îndemnat statele membre ale Alianţei Nord-Atlantice să-şi accelereze…
Vorbesc gurile rele că la o unitate cu halate albe se lucrează de zor la…
Magdalena Șerban Fără sprijinul conducerii județene, Spitalul Județean de Urgență Deva nu ar fi ajuns…
Norbert Scarlat, de la Aeroclubul Teritorial Deva Pentru că a stabilit, împreună cu un coleg…
F.G., din municipiul Petroșani Pentru că a fost trimis în judecată, împreună cu alte persoane,…