Repartiţii cu scandal la AJOFM Hunedoara

6 septembrie 2010 | 1 Comentariu

Livia Botici

Mai mulţi hunedoreni îi acuză pe angajaţii Agenţiei Locale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ALOFM), din municipiul Hunedoara, de faptul că atunci când se prezintă la ghişeu, pentru a-şi primi foaia de repartiţie, esenţială pentru angajare, se trezesc… cu uşa trântită în nas.

„La ora 13, totul este închis”
Pe lângă faptul că aşteaptă la cozi interminabile pentru a primi repartiţia pentru viitorul loc de muncă, hunedorenii care au ghinionul ca la ora 13 să mai aştepte încă pentru mult dorita hârtie, o fac degeaba. „Suntem o firmă care în această perioadă face angajări. Spre exemplu, săptămâna trecută, am avut un tânăr care, deşi a mers de trei ori la sediul ALOFM din Hunedoara, nu a reuşit să-şi procure repartiţia. Motivul: deşi aştepta la rând încă de dimineaţă, la ora 13 s-a închis ghişeul iar el a fost nevoit să plece acasă cu coada între picioare. Şi a doua, dar şi a treia zi când a revenit, bărbatul s-a lovit de aceeaşi situaţie. Pur şi simplu, aceste doamne închid uşa în faţa oamenilor şi nu mai eliberează nici un act. La acelaşi ghişeu se aşteaptă şi pentru şomaj, şi pentru indemnizaţii şi pentru repartiţii, este inacceptabil. Mai grav este faptul că noi, firma, nu putem să-l angajăm pe acest tânăr, pentru că nu avem repartiţia de la ALOFM Hunedoara. Inspectoratul Teritorial de Muncă nu ne acceptă dosarul de angajare fără acest act şi, prin urmare, ne aflăm într-un cerc vicios. Ştiu sigur că există mai multe persoane în această situaţie, care merg zile la rând la ALOFM din Hunedoara, dar nu le eliberează nimeni acest act”, a declarat Dorina Lazăr, responsabilul cu resursele umane, al unei societăţi comerciale.

„Vor elibera documentele la orice oră”
Contactat de MESAGERUL HUNEDOREAN, Vasile Iorgovan Velichi, directorul executiv al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Hunedoara, spune că nu se vor mai repeta aceste nereguli. „Vreau să-i asigur pe hunedoreni că voi face tot ce-mi stă în putere, pentru ca aceste situaţii nefericite să nu se mai petreacă. De obicei, până la ora 13 şi jumătate, angajaţii ALOFM ridică dosare de la public, iar după această oră, introduc datele în calculator. Nu ştiam că se întâmplă astfel de incidente, dar le voi spune tuturor să elibereze repartiţii, la orice oră din timpul programului. Nu este normal ca pentru o simplă hârtie, oamenii să facă atâtea drumuri şi să piardă aşa de mult timp”, a declarat directorul executiv al AJOFM Hunedoara.

Publicat in: Comunitate


Comentarii (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Theo spune:

    Nu este normal dar se intampla de ani de zile dle director VIV , si trebuia de mult „primenita” echipa de conducere de acolo ca s-au cam obisnuit cu sefia fara a-si cunoaste adevarata menire intr-o institutie de acest gen dintr-un oras ca Hunedoara unde si asa situatia sociala este inflamata si se sta pe un butoi de pulbere .
    Dar ce sa facem , asa-i cand numirile in asemenea posturi de conducere la institutii de stat descentralizate se fac politic dupa criterii de „performanta” , dupa analize serioase …dupa…sa nu continuam !
    Boala veche romaneasca , ca de-aia ne merge cum ne merge , de atata competenta pe la varf!

Scrie un comentariu

Protected by Webpro.ro
Citește articolul precedent:
Bacalaureat de toamnă, cu note sub 9

Promovabilitate de 68 la sută, la sesiunea de toamnă a examenului de Bacalaureat. Dintre toţii elevii care au susţinut testarea,...

Cântăreţii fotbalişti au debutat la U. Petroşani

Echipa de fotbal Universitatea Petroşani s-a impus, sâmbătă, cu scorul de 5-0 în faţa grupării Retezatul Haţeg, într-un meci ce...

Criminalul va sta 27 de ani după gratii

Ion Dăneasă (foto), bărbatul de 46 de ani, din localitatea Câmpu lui Neag, care la începutul anului şi-a ucis în...

Închide