ActualitateFlash

RCS-RDS, surdă la problemele clientului: Plăteşti serviciul, dar semnal ai doar pe hârtie!

Natalia Bumbac

Şi-a făcut două abonamente de telefonie mobilă şi unul de Internet la DIGI, dar nu le foloseşte deloc. Plăteşte lunar serviciile şi nu vrea să renunţe la ele, pentru că sunt ieftine.

„Nimic nu merge, nici telefoanele, nici Internetul”
Daniel Petru Pârva, din satul Crişan, comuna Ribiţa, aşteaptă de cinci luni să fie montat un releu în sat, aşa cum i s-a promis, oferind chiar o parcelă de teren pentru acest lucru. Dar, deocamdată, nimic nu s-a întâmplat. Aşa că s-a hotărât să-şi facă publică problema prin intermediul ziarului nostru. Nu este singurul caz în care clienţi ai serviciilor de telefonie mobilă de la DIGI din judeţ reclamă lipsa semnalului, după ce la încheierea contractului au fost asiguraţi că au acoperire bună în satele în care locuiesc.
Din spusele lui Daniel Petru Pârva, contractul cu cei de la RCS&RDS l-a încheiat din 2016. „Am trei abonamente la ei, două de voce mobil nelimitat şi unul pentru Internet pe stick. Plătesc pentru ele 50 de lei lunar. Dar nu le pot folosi deloc. Am pus un prelungitor pentru stick-ul de Internet, ca să-l scot afară, dar nici aşa nu merge. Cei de la RCS&RDS, după ce am sunat de mai multe ori la ei, susţin că este semnal în zonă. Nu vor să recunoască realitatea. Am discutat cu ei să monteze un releu, le pun un teren la dispoziţie gratuit. Au spus că termenul normal pentru strămutarea releului este de un an! Au un releu la Brad lângă turnul de apă, altul în zonă nu există. Nu aş vrea să reziliez contractul, pentru că este ieftin, alte firme au preţurile piperate”, ne-a spus Pârva.

Ce înseamnă „semnal cu acoperire excelentă”?
În încercarea de a afla care este poziţia celor de la RCS&RDS vizavi de problema clientului lor din satul Crişan, am căutat pe pagina electronică a companiei un număr de telefon al cuiva responsabil de relaţia cu presa, aşa cum există la fiecare companie. Dar, accesând toate butoanele care ar fi putut ascunde această informaţie, nu am găsit nimic. Prin urmare, am sunat la numerele de telefon de la serviciul cu clienţii destinat judeţului Hunedoara. După două apeluri în care am fost transferaţi pe un alt număr pentru a sta de vorbă cu robotul, la al treilea, un reprezentant al companiei a fost dispus să ne dea mai multe informaţii, decât cele din textele învăţate de angajaţii RCS&RDS pe dinafară. Întrebat dacă RCS&RDS vinde servicii de telefonie mobilă în zone în care nu are semnal GSM, Paul S., după o verificare pe care a făcut-o, a afirmat că „în satul Crişan, cu siguranţă există semnal din moment ce s-a încheiat contractul. Din informaţiile pe care le avem, este semnal cu o acoperire excelentă (!?). Dacă sunt clienţi care au probleme, ar trebui să sesizeze acest lucru la numărul de telefon special destinat.”
Degeaba i-am spus reprezentantului RCS&RDS că Daniel Pârva a reclamat de mai multe ori problema, acesta a continuat să repete aceeaşi recomandare, lăsând impresia că este surd la întrebarea pe care i-am adresat-o.

3 comentarii la „RCS-RDS, surdă la problemele clientului: Plăteşti serviciul, dar semnal ai doar pe hârtie!

  • Si in Municipiul Hunedoara semnalul lasa de dorit in unele zone ! Ce sa mai discutam de acoperirea dubioasa din Statiunea de Interes national geoagiu Bai ! Securistii iau bani de conjunctura dar cand sa se apuce de lucru , mai incet ! Mai ales pe internet dupa limitarea colaborarii Cu Vodafone , e dezastru ! 🙁

  • Si eu am o sesizare deschisa acum 2 luni. Nu am cu cine vorbi, la fiecare vizita la punctnl de lucru mi se spune ca e in derulare… nimic altceva, dar in acest timp platesc abonament… din pacate este o companie pe care nu o voi recomanda nimanui niciodata din lipsa posibilitatilor de comunicare cu niste profesionisti sau cu niste oameni care sa se arate macar interesati de situatiile clientilor. Punctul de lucru de care vorbesc merge doar din inertie, nu aveau niciun manager in magazin, ba mai mult mi-ai spus ca ei nu au asa ceva :-)) am ras cand mi s-a spus asta… mi-am explicat astfel si atitudinea de pietzari a asa-zisilor consultanti nevand un superior sa ii monitorizeze. Trist…

  • Buna seara azi 06 05 2018 semnal diginet nimic pe b dul Traian in Hunedoara unde e si sediul lor mama purtatoare de 4g
    cred ca un varful Retezatului e e 1000 de ori mai bun , de unde 4 g nici 2 g vai samar bine ca platim abonamentul si telefoanele lor performante

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura