Comunitate

Puşi pe drumuri de administratorul asociaţiei

04 bloc (3)

Nicolle Ebner

Mai multe familii din Deva au ajuns în pragul disperării, din cauza indolenţei preşedintelui şi administratorului asociaţiei de proprietari. De două luni, apartamentele de la etajele trei şi patru ale imobilului în care locuiesc nu au apă, însă, administratorul, în loc să rezolve problema, îi trimite pe proprietari în audienţă la guvern şi parlament.

Fără apă, de două luni
Irina Giurgiu locuieşte la etajul patru al blocului M, de pe bulevardul Decebal, din Deva (la parter funcţionează Cantina socială), şi se plânge că toate familiile de la etajele trei şi patru, începând cu luna iunie a acestui an, au probleme cu apa rece. „Iniţial, când s-au schimbat conductele pe Programul ISPA, presiunea la apă era prea mare şi mereu plesneau conductele. Acum, nu mai avem presiune şi, când ne e lumea mai dragă, rămânem fără apă. Nu putem spăla, nu putem face baie sau duş, nu merg centralele. Degeaba am dat telefoane la dispeceratul de apă şi canal, degeaba am sesizat verbal conducerea Asociaţiei nr. 49, toţi ridică din umeri. Ba chiar, administratorul asociaţiei ne-a trimis în audienţă la ministrul Gheorghe Pogea şi la secretarul general al Camerei Deputaţilor, Gheorghe Barbu, deoarece ei sunt din judeţ. Să ne rezolve ei problemele”, povesteşte pensionara.

Portarul, stăpânul uşii de la primărie
Nevoiţi să-şi rezolve singuri problemele, pentru că persoanele plătite să le rezolve nu-şi fac treaba, devenii s-au pus pe scris sesizări şi reclamaţii. La conducerea asociaţiei, la Apa Prod Deva şi la primărie. Numai că aici, altă dandana. „Cu sesizarea în poşetă, m-am înscris la audienţe, la viceprimarul Florin Oancea. După câteva ore de aşteptare, portarul, în loc să mă îndrume să depun sesizarea la secretara viceprimarului, mi-a spus că acesta nu este la birou şi mi-a sugerat să vin, din nou, săptămâna viitoare”, mai povesteşte Irina Giurgiu. Numai că, femeia a ignorat recomandarea portarului şi a venit direct la redacţia noastră, îngrozită la gândul că trebuie să amâne problema încă o săptămână.

S-a găsit şi hiba: hidrofoarele
Dacă Adunarea Generală a Proprietarilor a Asociaţiei nr. 49 din Deva se gândeşte să schimbe conducerea, are toate motivele. Dacă aceasta şi-ar fi dat interesul – nu doar să încaseze remuneraţia lunară – problema apei din blocul M putea fi rezolvată mult mai repede. Apa nu ajunge la etajele superioare, deoarece sunt stricate hidrofoarele care sunt în proprietatea SC Calor SA Deva-aflată de anul trecut, în stare de insolvenţă. Asta nu înseamnă că nu există soluţii. „Pentru că SC Calor nu are bani să repare hidrofoarele, am luat legătura cu SC Apa Prod şi am convenit ca aceste hidrofoare să fie transferate, în regim de urgenţă, în proprietatea operatorului de apă, care administrează şi reţeaua din Deva”, răspunde Florin Oancea.
Dacă administratorul îşi făcea datoria încă de când i-a fost semnalată problema, aceasta era deja rezolvată. Cu atât mai mult, cu cât şi familiile de la etajele superioare ale blocului J, din aceeaşi asociaţie, suferă din cauza aceloraşi neajunsuri.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura