Fara bascalie

Prompţi la sancţionat clienţi…

Până la a pune la punct marile probleme de natură internă şi externă, ne macină uneori zilele chestiunile mărunte. Nu cu mult timp în urmă, scriam de „amabilitatea” unei funcţionare Romtelecom. Am văzut că o parte dintre cititori sunt în asentimentul meu şi în chestiunea legată de preţurile la supermarket şi etichetele mincinoase. Uite că am eu ghinion şi pot astfel să adaug câte ceva nou la lista nemulţumirilor.
Acum vreo 30 de zile, în biroul unde lucrez a început să se ia curentul. Am verificat şi nu era vorba doar de birou, ci de toată clădirea, ba până la urmă, s-a văzut că de toată zona. Şi s-a tot luat curentul de vreo cinci-şase ori. Se opreau calculatoarele, porneau calculatoarele. Restartam, nu dura cinci minute şi iar se lua curentul. Neplăcut, am pierdut documente parţial salvate, mă rog, genul de situaţie enervantă. Refuz să mă gândesc la ce s-ar fi întâmplat dacă vreunul dintre aparate ar fi păţit ceva şi ar fi trebuit să merg pe la furnizorul de energie electrică pentru despăgubiri. Pentru penele de curent, credeţi că şi-a cerut cineva scuze? Aş…
S-a întâmplat însă, ca fiind plecat din localitate, să nu mă încadrez cu plata curentului electric în cele 45 de zile prevăzute pentru cei ce plătesc lunar – cazul meu. Am achitat după 47 de zile, în condiţiile în care casieria s-a mutat şi când am găsit-o (în timp util, în interiorul celor 45 de zile), era închisă, chiar dacă programul nu se terminase. Mă rog, eu am înţeles… Dar furnizorul, nu. Cu maximă operativitate, m-au anunţat că am fost exclus din rândul celor ce plăteau lunar. Poate să pară nesemnificativ, dar plata lunară e mai comodă şi permite o mai bună evidenţă a cheltuielilor. Dar clientul nostru, sluga noastră, parcă aşa se spune, nu ?
Tot aşa, cu o bancă. Deşi suma pe care trebuia să o plătesc era destul de mică – 36 de lei – am fost efectiv bombardat cu telefoane de la o firmă recuperatoare, care nu voia nicicum să înţeleagă că nu am restanţă. Nu! Ei doreau să se asigure că voi plăti şi mi se cerea să confirm eu plata la un număr de telefon din Bucureşti. I-am spus funcţionarei care mă sunase pe mobil că am plătit. Nu, că să confirm pe telefonul fix…
Cu banca respectivă am soluţie. Sunt o grămadă de alte bănci care se comportă mai mult decât civilizat, când voi avea nevoie, voi evita pisălogeala inutilă. Cu furnizorul de energie electrică nu am şanse, că e unic. Ar fi cazul să apară mai mulţi, că Băsescu vorbeşte despre „băieţii deştepţi” din energie.

2 comentarii la „Prompţi la sancţionat clienţi…

  • Si acum se intrerupe aproape zilnic curentul in zona ASIROM si fara exceptie sambata si duminica. Chiar daca intreruperea e f. scurta este suficient sa reseteze un calculator sau sa opreasca un TV. De ce apar aceste intreruperi? Conducerea ENEL stie?

  • Pana mai avem puterea sa reactionam, chiar si numai intr-un articol sau comentariu, mai avem o sansa. Ma tem sa nu vina o zi cand vom ajunge sa ni se faca o asa mare scarba, incat sa devenim resemnati.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura