Actualitate

La Hotel Ceres din Geoagiu-Băi se pot organiza evenimente

07 Radu Bogdan - director Hotel Ceres Geoagiu (2)Magdalena Şerban

De când frâiele Hotelului Ceres din Geoagiu-Băi au fost preluate de mai tânărul director Radu Bogdan (foto), lucrurile s-au aliniat şi ele la cerinţele vremurilor actuale, prin noi strategii de dezvoltare a activităţii. Astfel, de acum încolo, cei care doresc să-şi serbeze diversele evenimente marcante ale vieţii, o pot face la restaurantul unităţii. Tarifele practicate se negociază în funcţie de pachetul contractat şi sunt foarte bine cotate, comparativ cu ceea ce oferă la ora actuală, piaţa de profil.

Peste 100 de locuri
„Restaurantul nostru are o capacitate de 130 de locuri. Aici se pot organiza şi evenimente, putând fi închiriat. Se poate face o nuntă, de exemplu, pentru invitaţi putând fi pusă la dispoziţie şi cazarea. Dar nu neapărat o nuntă, ci se pretează şi la botezuri, zile de naşteri, onomastici, majorate, acţiuni festive ale societăţilor comerciale etc., cam tot ceea ce înseamnă un eveniment important. Avem personal calificat, dotările necesare unei bucătării de capacitate mare, veselă, adică tot ceea ce poate pune la dispoziţie o sală decentă de mese. Prestanţa noastră s-a câştigat pe parcursul anilor, nu este o noutate”, spune Radu Bogdan, directorul Hotelului „Ceres”.

Se vrea extinderea serviciilor
Potrivit directorului, până acum, restaurantul deservea în principal clientela hotelului, însă în acest an, lucrurile par să se schimbe, deoarece viziunile în ceea ce priveşte oferta turistică ţin de noutate şi servicii cât mai diverse. „Nu ne-am concentrat prea mult pe oferirea restaurantului în circuitul evenimentelor, dar vizăm şi acest lucru. În primul rând, pentru a mări plaja de adresabilitate, dar şi pentru a înregistra venituri suplimentare. E păcat ca oricine, fie din zonă, fie dintre cei care vor să se bucure şi să cunoască staţiunea, să nu poată să-şi organizeze vreo masă festivă la noi la restaurant. Plus că după eveniment, lumea se poate bucura de un bar de zi, o sală de conferinţe de 35 de locuri ultradotată, saună, masaj, piscină acoperită, sală de sport şi bază de tratament balnear”, mai arată Radu Bogdan. De precizat că hotelul se află sub umbrela Ministerului Muncii şi dispune de 245 de locuri de cazare, având camere şi apartamente de două şi de trei stele. Pe timpul verii, în fiecare joi, începând cu ora 18:30, pe terasa aferentă unităţii hoteliere se organizează „Seară ardeleană“, programul artistic fiind unul variat.

One thought on “La Hotel Ceres din Geoagiu-Băi se pot organiza evenimente

  • Domnule ( Doamna ) Director,

    Mă numesc Burnea Andrei cu domiciliul în județul Dolj și am obținut un bilet de tratament de 3 persoane la hotelul dumneavoastră incepând cu data de 15 august 2013.
    Vă aduc la cunoștință că atât eu cât și soția suntem persoane cu handicap și ne deplasam foarte greu și de aceea va rugăm dacă se poate ca să ne rezervați o cameră la parter sau cel mult etejul 1 căt mai aproape de lift . Cea de-a treia persoana este cumnata mea care are și ia bilet iar camerta ei am dorii sa fie cât mai apropiata de camera noastră pentru a ne putea ajuta în anumite situații.
    Am vorbit la telefon cu un domn caruia i-m spus situatia și l-am rugat acelaș lucru privind rezervarea de locuri.
    Noi vom sosii la Geoagiu Bai dupa orele 15.00-16.00.

    Vă mulțumim anticipat.

    10.08.2013

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura