Politica si administratie

La Aqualand, marketing înseamnă lipitul afişelor

Sorina Popa

Vineri, după şedinţa de Consiliu Local Deva, s-a ţinut Adunarea Generală a Acţionarilor (AGA) de la societatea Aqualand Deva. Cu această ocazie s-a discutat despre faptul că societatea nu este destul de eficientă şi că este nevoie ca lucrurile să se schimbe în bine aici. Primarul Florin Oancea declara recent că este nemulţumit de activitatea societăţii, având în vedere că Aqualand atrage foarte mulţi turişti. Însă, se pare că banii nu se prea strâng.

Li s-au cerut rapoarte de activitate
La AGA de la Aqualand s-a analizat şi activitatea Departamentului de Marketing, unde lucrează şi un consilier local PSRo, Daniel Muntean, dar şi un fost consilier al primarului Mircia Muntean, Daniel Crişan. S-a precizat că cei doi au fost trimişi să lipească afişe prin oraş, or, asta nu prea sună a marketing. Cei doi trebuie să prezinte un raport al activităţii, de la angajarea lor în acest departament, în luna mai a anului trecut. Potrivit consilierului local Andreea Ciobanu, societatea cheltuie cu cei doi, pe an, suma de 70.000 de lei. Întrebat ce activitate prestează cei doi de la Marketing, directorul societăţii Aqualand, Paul Enescu, a declarat pentru MESAGERUL HUNEDOREAN: „Da, i-am trimis (n.r. pe Daniel Crişan şi Daniel Muntean) să lipească afişe. Asta este şi o activitate de marketing. Le-am cerut să aducă clienţi la Aqualand. Dacă sunt eficienţi este OK, dacă nu, nu mai continuăm colaborarea cu ei. Cei doi au depus rapoartele lor de activitate”.
Andreea Ciobanu, consilier local PSRo, şi membru al AGA de la complexul amintit, a afirmat despre cei doi „că sunt în plus la Aqualand. Ei ar fi trebuit să se ocupe de evenimente. I-am cerut directorului de la Aqualand să-şi revizuiască organigrama societăţii. Nu se mai poate continua astfel acolo. Lucrurile trebuie eficientizate”, a spus Andreea Ciobanu.
Corpul de Control al primarului municipiului Deva va efectua la Aqualand un control, după ce s-au făcut verificări la SPIGM, Serviciul Cetate. În prezent, membrii săi efectuând controlul la Poliţia Locală Deva.

4 comentarii la „La Aqualand, marketing înseamnă lipitul afişelor

  • Intrebare pentru domnisoara consilier local Andreea Ciobanu , a facut facultatea inpreuna cu domnul Oancea ( Eventual sofer ) ? Pentru ca doar la facultatea fregventata de dinsul salariul de 1100 de lei se transforma in 3300 lei . Vezi SPIGM , Vezi Serviciul de politie locala si mai nou si la Aqualand ( in cazul politiei locale ia transformat din 1100 in 5500 doar doar or prinde si niste firme de paza ceva contracte)
    Adevarul este ca daca ajungea ,,saraca,, Viceprimar de Municipiu transforma bugetul orasului dintr-un leu in citeva miliarde doar la indrumarile si mingiierile subtile si blinde a lui Florinel .(pe hirtie)(ca altfel no duce capu)

  • E frecventezi nu fregventezi. dar na asta e nivelul PSRO. Invața sa scrii corect înainte sa comentezi

  • Primul comentariu e sigur de la Costelus, unul dintre cei vizati in articol, membru PSRO si agramat de renume regional.

  • Păi măi Costeluș Poteca ești tu in stare să-i analizezi capacitățile intelectuale ale dsoarei Ciobanu? Nu pot să te rog decât să nu ucizi limba romană si îți spun asta din prisma faptului că ești agramat si de neînțeles. Hai la muncă nu l-a întins mâna.Mâna care nu spune o poveste nu primește pomană.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura