Gura lumii

Gura lumii 28.11.2014

gura lumiiCa orice român care se simte priceput la fotbal şi politică, preşedintele unui club din judeţ a ieşit la rampă pe un site de socializare cu o postare de fin cunoscător la adresa celor care nu sunt specialişti ai domeniului. „Pentru toţi cei care nu sunt în fenomen: XXXXX (numele echipei şi al oraşului) tocmai a fost promovată prin intermediul fotbalului în întreaga lume, pe cel mai important site de profil!!! Pasiunea mândrilor XXXX (numele oraşului) a depăşit graniţele ţării! Se aude?! ” a notat cu maximă aroganţă oficialul. Din păcate, luat de valul pasiunii, şeful clubului în cauză a uitat să menţioneze că pretinsa reuşită pentru care XXXXX a ajuns pe „cel mai important site de profil” a fost a suporterilor şi nu a sportivilor, iar site-ul în cauză era important pentru suporteri şi nu pentru sportul în discuţie. Folosim acest prilej să-i reamintim că de la nivelul funcţiei sale, oficialul în cauză ar trebui să facă referiri la performanţele sportivilor, nu ale fanilor şi să-şi pună „priceperea” mai mult în slujba succeselor echipei decât la crearea lozincilor galeriei.

Companiile mari cu foarte mulţi clienţi îşi bazează, de regulă, câştigurile pe rulaj sau pe reducerea minimă a costurilor şi nu pe „faultarea” cu sume mari a unui număr restrâns de clienţi. Este arhicunoscută povestea potrivit căreia o mare companie aviatică şi-a redus cu milioane de dolari costurile, având implicit profit mai mare, prin reducerea cu doar două măsline a meniului servit pasagerilor, evitând astfel să elimine complet acest meniu şi să îşi piardă din numărul de clienţi. Similar, băncile ar trebui să îşi bazeze câştigurile pe un număr mare de tranzacţii la costuri minime şi nu pe puţine tranzacţii în care să-şi vâre adânc „comisioanele” în conturile clienţilor. Din păcate, o bancă aflată în top 5 în clasamentul băncilor din România dă impresia că încearcă să-şi păcălească mereu clienţii prin creşterea artificială a costurilor. Ca dovadă, unii clienţi s-au plâns, recent, că vreme de două săptămâni, mai mulţi angajaţi ai băncii au pretins că nu le pot oferi informaţii despre tranzacţiile în care erau implicate conturile lor, afectându-le astfel în mod direct comisioanele şi dobânzile pe care le aveau de achitat băncii în cauză. Drept urmare, aceşti clienţi nemulţumiţi au afirmat că la prima ocazie, vor renunţa la serviciile acestei bănci.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura