Publicitate

Avantajele oferite de Energaz consumatorilor casnici şi noncasnici

După ani grei în care oamenii ţării noastre au stat în piaţa monopolistă fiind obligaţi să plătească preţuri reglementate pentru electricitate şi gaz, acum au oportunitatea să treacă pe piaţa liberă, unde vor plăti mai puţin la facturi şi îşi pot negocia şi preţul, acesta rămănând neschimbat pe durata contractuală.
Începand cu acest an, calendarul de liberalizare a pieţei de energie electrică s-a încheiat ajungând la un CPC de 100%. Acest lucru a făcut să se mărească preţul pentru lumină gradual astfel încât consumatorii să nu simtă o creştere agresivă a preţului ci să se obişnuiască puţin câte puţin cu noul preţ, mult mai mare decât în 2014, când a început totul.
Garanţia satisfacţiei clientului constă atât în LEGEA 123/2012, cât şi în Ordinul 105/2014, care spun şi asigură orice client de posibilitatea de a schimba oricând furnizorul de energie, chiar dacă aceasta are un contract pe o perioadă de 1 sau 2 ani. Deci, oricând chiar şi după o lună, clientul are dreptul GRATUIT să schimbe furnizorul din nou fără nici o penalizare sau pierdere pentru el.
ESTE VORBA DE NOU SAU VECHI, de preţuri monopoliste în care am stat atâţia ani sau de oferta unei concurenţe mult mai avantajoasă. Cum putem oare scădea preţurile decât dacă nu susţinem o piaţă concurenţială în care, la fel ca în cazul telefoniei, furnizorii de servicii să se lupte cu oferte din ce în ce mai avantajoase pentru clienţi, astfel încât după câteva luni sau ani să plătim din ce în ce mai puţin pentru ce era până nu demul un sistem închis şi indiferent faţă de clienţi.
A venit rândul posibilităţii de a scădea preţul facturii prin schimbarea la un furnizor nou, având garanţia 100% că veţi fi mulţumit sau puteţi să vă mutaţi înapoi după nici o lună, fără nici un cost suplimentar, conform legii 123/2012 şi a ordinului 105/2014.
În ianuarie 2016, compania EON Distribuţie S.A. a încheiat un contract cadru cu furnizorul ENERGAZ oferind consumatorilor casnici şi noncasnici posibiliatea de a rămâne cu partea de distribuţe la EON, iar cu cea de furnizare şi facturare la ENERGAZ pentru a beneficia de următoarele avantaje:

Dispariţia regularizărilor trimestriale (fiecare client plăteşte de acum în fiecare lună exact cât a consumat luna precedentă la gaz );

Citirea şi transmiterea indexului va fi efectuată lunar de un reprezentant al distribuţiei dumneavoastre, sau puteţi opta să transmiteţi chiar dumneavoastră indexul prin intermediul aplicaţiilor online sau la numărul nostru de telefon: 0731.900.100

Facturarea mai mică la gaz cu 12% şi la elctricitate cu 8% (Preţul rămănând FIX pe toată durata contractuală);

Posibilitatea rezilierii contractului în orice moment (fiecare client are dreptul de a încerca mai mulţi furnizori şi de asemenea poate reveni înapoi la cel vechi).

Potrivit legii 123/2012 şi a ordinului 105/2014, orice consumator poate să schimbe oricând furnizorul GRATUIT şi fără nici o taxă suplimentară! Oricine spune altceva minte şi dezinformează în avantajul celor care deja au milioane de clienţi la care nu au oferit nimic în plus de ani de zile, în afară de o majorare a preţului fără ca să ceară acordul clientului şi uneori chiar fără să anunţe.
În Deva ne puteţi găsi pe Bulevardul Iuliu Maniu nr. 28, între farmacia Richter şi frizerie, iar pentru detalii la telefon ne puteti suna pe numărul 0731 900 100.
Compania ENERGAZ face parte dintr-un grup internaţional care activează cu succes în domeniul energiei electrice şi a gazelor naturale operând şi în România cu licenţă ANRE atât pentru energie, cât şi pentru gaz.

One thought on “Avantajele oferite de Energaz consumatorilor casnici şi noncasnici

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura